پسر قذافی ناپدید شده است

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Muammar al-Gaddafi, leader of Libya accorded the honorifics "Guide of the First of September Great Revolution of the Socialist People's Libyan Arab Jamahiriya". (File)
Muammar al-Gaddafi, leader of Libya accorded the honorifics Guide of the First of September Great Revolution of the Socialist People's Libyan Arab Jamahiriya. (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی منابع از ناپدید شدن پسر قذافی رهبر سابق لیبیا و قطع ارتباط با وی خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، «باسم الهاشمی الصول» سخنگوی قبایل لیبیا و خانواده قذافی گفت که «الساعدی» پسر «معمر قذافی» رهبر سابق لیبیا از مدتی پیش ناپدید شده است و ارتباط با وی قطع شده است.
الساعدی در شرایطی مبهم در بازداشت به سر می برد و در یکی از زندان هایی که گروه های مسلح در لیبیا اداره می کنند به سر می برد.
الصول افزود که خانواده رهبر لیبی از همه طرف ها و نهادهای حقوقی و قانونی خواستند که به مسئولیت های خود در زمینه ناپدید شدن الساعدی قذافی عمل کنند.
سخنگوی قبایل لیبیا و خانواده قذافی تصریح کرد که از مدتی پیش ارتباط با الساعدی قذافی قطع شده است و نه خانواده اش و نه وکیل مدافعش نتوانستد با وی ارتباط برقرار کنند، همچنین از مکان بازداشت یا شرایط آن خبری در دست نیست تنها اطلاعاتی که از وی در دسترس است این است که وی در یکی از زندان هایی که گروه های مسلح در طرابلس اداره می کنند، به سر می برد.
وی در ادامه تأکید کرد که به رغم شهادت شاهدان و اجماع بر سر تبرئه وی از اتهامی که به وی وارد شد و بر حق بودن وی، ولی بدون هیچ گونه توجیهی محاکمه اش به تأخیر می افتد و وکیل مدافعش نیز امکان دسترسی به وی را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала