جدیدترین ناو هواپیمابر بریتانیایی نشت داد

© REUTERS / U.S. Navy/Capt. Jim McCallجدیدترین ناو هواپیمابر بریتانیایی نشت داد
جدیدترین ناو هواپیمابر بریتانیایی نشت داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناوگان هواپیمابر بریتانیا که تنها دو هفته پیش به نیروی دریایی این کشور پیوسته بود، نیاز به تعمیر جدی دارد.

Крупнейший корабль ВМС Великобритании авианосец Королева Елизавета - اسپوتنیک افغانستان
وزارت دفاع روسیه: ناو هواپیمابر جدید بریتانیا - هدف مناسب در دریا است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، ناو هواپیمابر ملکه الیزابت بریتانیا که به تازگی به نیروی دریایی این کشور پیوسته بود، نشت داد.

یکی از اعضای نیروی دریایی بریتانیا گفت، این ناو هواپیمابر که در این اواخر به نیروی دریایی بریتانیا پیوسته بود، با یک موم شفت برخورد کرد و سوراخ شد. این سوراخ به اندازه کافی بزرگ است و در عرض یک ساعت بیش از 200 لیتر آب به درون این ناو سرازیر می شود.

این عضو نیروی دریایی بریتانیا در ادامه گفت: سوراخ این ناو بسیار بزرگ و پیچیده است و تیم تخنیکی این ناو هواپیمابر توان ترمیم این ناو را ندارند.

در حال حاضر این ناو مجوز تعمیر را دریافت کرده و در آینده نزدیک در پورتسموث تعمیر خواهد شد، و به احتمال زیاد این کشتی تا تعمیر سوراخش در خشکی نگهداری خواهد شد.

این در حالیست، که برای این ناو هواپیمابر که به نیروی دریایی بریتانیا در اوایل ماه دسمبر پیوست، بیش از سه میلیارد پوند استرلینگ هزینه شده بود.

یادآوری می کنیم، که این نخستین شکست جدی در ناوگان بریتانیا نیست. در ماه جون 2016 موتورهای توربین گازی یکی از ناوشکن های بریتانیایی از پروژه نوع 45 در آبهای گرم خلیج فارس بیش از حد گرم و خراب شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала