بازداشت مرد ایرانی که دختران اوکراینی را به روسپی‌خانه‌های آلمان می‌فروخت

© REUTERS / Jorge Silvaبازداشت مرد ایرانی که دختران اوکراینی را به روسپی‌خانه‌های آلمان می‌فروخت
بازداشت مرد ایرانی که دختران اوکراینی را به روسپی‌خانه‌های آلمان می‌فروخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس اوکراین یک شهروند ایرانی را که دختران ایرانی را جهت استفاده جنسی به روسپی‌خانه‌ها در آلمان به فروش می‌رساند، بازداشت نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه دفتر مطبوعاتی سارنوالی شهر کی‌یف آمده است — "کارمندان دفتر سارنوالی شماره 7 همراه با بازرسان اداره پولیس پودولسک و کارمندان اداره مبارزه با جرایم شهر کی‌یف، شهروند 29 ساله ایرانی را که دختران اوکراینی را جهت استفاده جنسی در آلمان و فعالیت پورنو استخدام می‌کرد، بازداشت نموده اند."

 براساس اطلاعات ارگان‌های امنیتی، این مرد 29 ساله ایرانی از طریق انترنت با دختران معرفی می‌شد و به آنها شغل پردرآمد در خارج را پیشنهاد می‌کرد — 140 یورو در ساعت در بدل خدمات جنسی که نیم این مبلغ را دختران باید به دلالان شان می‌پرداختند. علاوه بر این، این مرد ایرانی به آنها وعده سپرده بود تا مصارف سفری دختران به آلمان را نیز بپردازد.

در گزارش آمده است که این مرد حین انتقال دو دختر اوکراینی به آلمان در میدان هوایی بوریسیپل، شهر کی‌یف توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. در جریان تلاشی محل اقامت این مرد نیروهای امنیتی شواهد کافی مبنی بر فعالیت غیرقانونی این مرد بدست آورده اند.

فرد بازداشت شده به جرم قاچاق انسان بازداشت شده و تحقیقات در مورد فعالیت وی جریان دارد.

براساس قوانین نافذه اوکراین، جزای جرم قاچاق انسان حبس الی 12 سال می‌باشد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала