دستیار ترامپ:روسیه تهدید جدی برای امنیت ملی آمریکا است

© REUTERS / Joshua RobertsWhite House national security advisor H.R. McMaster speaks in the White House briefing room in Washington, U.S., May 16, 2017.
White House national security advisor H.R. McMaster speaks in the White House briefing room in Washington, U.S., May 16, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دستیار رئیس جمهور ایالات متحده روسیه و چین را از جمله کشور های نامید که تهدید جدی را برای امنیت ملی آمریکا به بار می آورد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بلومبرگ ، دستیار رئیس جمهور ایالات متحده در امور امنیت ملی — هربرت مک ماستر، در سخنرانی خود در اجلاس مربوط به روابط ایالات متحده — امریکا گفت، که روسیه و چین از جمله کشورهای تهدید آمیز برای ایالات متحده به شمار رفته و در استراتژی جدید امنیت ملی آمریکا به عنوان کشور های خطرناک گنجانیده خواهند شد.
به گفته آقای مک ماستر، مسکو و پکن نظم و ثبات بین المللی را تضعیف نموده و استقلال ملی همسایگان و حاکمیت قانون بین المللی را نادیده می گیرند.
هربرت مک ماستر گفت که روسیه اولین کسی بود که جنگ نسل جدید را آغاز کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا خاطر نشان ساخت که روسیه از فعالیت های تخریبی، اطلاعات غلط و تبلیغاتی با استفاده از ابزار سایبری که در مناطق مختلف به کار انداخته است، تلاش می کند کشور های را ما تقسیم کند و آنها را در برابر یکدیگر قرار داده و بحران اعتماد را ایجاد کنند.
به گفته مشاور رییس جمهور آمریکا، بر خلاف چین با تجاوز اقتصادی خود، نظم اقتصادی جهان را تهدید می کند که باعث می شود صدها میلیون نفر در فقر زندگی نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала