فرمانده نیروی هوایی پاکستان: پهپادهای امریکایی اگر وارد خاک ما شود، سرنگون می کنیم

© Photo / U.S. Armyفرمانده نیروی هوایی پاکستان: پهپادهای امریکایی اگر وارد خاک ما شوند، سرنگون می کنیم
فرمانده نیروی هوایی پاکستان: پهپادهای امریکایی اگر وارد خاک ما شوند، سرنگون می کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد، اگر پهپادهای امریکایی پس از این وارد خاک ما شوند، آنها را از بین خواهیم برد.

طالبان یک پهپاد امریکایی را در افغانستان سرنگون کرد - اسپوتنیک افغانستان
طالبان یک پهپاد امریکایی را در افغانستان سرنگون کرد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از اکسپرس ینوز، جنرال سهیل امان فرمانده نیروی هوایی پاکستان به صورت رسمی به نیروهای نظامی امریکا اخطار و گفت: ما برای دفاع از خاک خود آماده هستیم و در صورتی که پهپادهای امریکایی حریم هوایی پاکستان را نقض کنند بلافاصله و بدون هیچ ملاحظه‌ای سرنگون خواهند شد.

سهیل امان گفت: حمله تروریستی به پایگاه کامره تلخ‌ترین اتفاق تاریخ نیروی هوایی پاکستان بود، ولی ما با جدیت بیشتر با تروریست‌ها جنگیدیم و قدرت خود را بیش از پیش کردیم.

این جنرال پاکستان گفت: امنیتی را که کشورهای فراوانی از تامین آن عاجز شدند، ما به تنهایی برای کشور خود به ارمغان آوردیم و این سخنی است که دشمنان ما حتی هند نیز به آن اعتراف کرده است.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان با تاکید به استفاده نیروی هوایی پاکستان از جوانان بومی گفت:برای تعمیر هواپیماهایی که در حادثه تروریستی پایگاه هوایی کامره آسیب دیدند، کشورهای غربی 287 میلیون دالر پول مطالبه کردند، ولی جوانان نیروی هوایی پاکستان با صرف تنها 25 میلیون دالر آنها را به صورت کامل تعمیر و راه اندازی کردند.

یادآوری می کنیم، که تنش ها میان پاکستان و امریکا پس از آن آغاز گردید، که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در زمان راهبرد جدید امریکا برای افغانستان پاکستان را متهم به پشتیبانی از تروریست و از آن کشور خواست که دیگر از پشتیبانی تروریست ها دست بر دارند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала