واکنش نمایندگان دومای روسیه به سخنان جنرال امریکایی

© Sputnik / Alexander Paniotovواکنش نمایندگان دومای روسیه به سخنان جنرال امریکایی
واکنش نمایندگان دومای روسیه به سخنان جنرال امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه درباره سخنان فرمانده نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا که گفته بود، روسیه و چین قصد توسعه سلاح های فضایی در برابر تاسیسات نظامی امریکا را دارد، نظر داد.

جنرال امریکایی روسیه و چین را متهم به توسعه سلاح هایی فضایی کرد - اسپوتنیک افغانستان
جنرال امریکایی روسیه و چین را متهم به توسعه سلاح هایی فضایی کرد
به گزارش اسپوتنیک، یوری شویتکین معاون رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه در واکنش به سخنان جنرال امریکایی گفت:- "توسعه چنین سلاح ها برای مواضع تهاجمی نیست و صحبت کردن درباره مواضع تهاجمی برخلاف قوانین بین المللی است و این در هر صورت برای کشور ما قابل قبول نیست. امروزه دکترین ما این سلاح ها را برای دفاع از حریم روسیه و برای بازدارندگی دشمن می سازند نه برای تجاوز. بنابراین، بیانیه جنرال امریکایی با واقعیت ها مطابقت ندارد".

به باور شویتکین، امریکا با چنین اقدماتش می خواهد یکبار دیگر روسیه را در نور منفی قرار دهد.

شویتکین گفت:- "این تلاش امریکا برای ایجاد یک فضای منفی در جهان برای روسیه است و با این کار خود می خواهند برخی اقدامات شان را توجیه کنند و خود را در حالت دفاعی جلوه بدهند. تا آنجا که من می دانم، امریکا در سواحل غربی اروپا سیستم دفاع راکتی مستقر کرده است و من نمی دانم که در دفاع از که آنها این راکت ها را مستقر کرده اند".

پیش از این جنرال جان هیتن فرمانده استراتژیک ایالات متحده امریکا گفته بود، که روسیه و چین در حال توسعه سلاح های فضایی در برابر تاسیسات نظامی ایالات متحده امریکا است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала