کشورهایی که در جام جهانی 2018 از بازیکنان متولد کشورهای دیگر استفاده نمی‌کنند

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر کشورهایی که در جام جهانی 2018 از بازیکنان متولد کشورهای دیگر استفاده نمی‌کنند
کشورهایی که در جام جهانی 2018 از بازیکنان متولد کشورهای دیگر استفاده نمی‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مراکش، سنگال و پرتگال نسبت به سایر کشورهای دیگر از بازیکنان تولدشده در بیرون از خود کشورها، در مسابقات جام جهانی استفاده نموده اند.

مرکز بین‌المللی مطالعات ورزشی (CIES) تعداد بازیکنان تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال 2018، که در بیرون از کشورهای اصلی شان تولد شده اند، را محاسبه نموده است.

براساس این محاسبه، از جمله 32 تیم ملی کشورهای شرکت‌کننده در جام جهانی 2018 که در روسیه برگزار می‌شود، تنها هفت تیم از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که در خود این کشورها تولد شده اند، این کشور ها عبارت اند از: برازیل، آلمان، عربستان سعودی، ایران، کلمبیا، مکسیکو و کوریای جنوبی.

61.5 درصد ترکیب تیم ملی مراکش را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در بیرون از این کشور تولد شده اند. بیشتر از 30 درصد ترکیب تیم‌های ملی سنگال، پرتگال و سوئیس را نیز این‌چنین بازیکنان تشکیل می‌دهند.

تعداد بازیکنان متولد کشورهای بیرونی در ترکیب تیم‌های ملی تونس، کرواسی، نایجریا و فرانسه نیز زیاد است.

28.7 درصد بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال افریقایی در بیرون از کشورهای شان تولد شده اند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14 جون تا 15 جولای سال 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала