نظرسنجی اسپوتنیک: بیشترینه شهروندان اروپا خواهان بهبود روابط با روسیه استند

© Sputnik / Grigoriy Sisoevنظرسنجی اسپوتنیک: بیشترینه شهروندان اروپا خواهان بهبود روابط با روسیه استند
نظرسنجی اسپوتنیک: بیشترینه شهروندان اروپا خواهان بهبود روابط با روسیه استند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یک نظرسنجی از شهروندان اروپایی این سوال پرسیده شده است: «بر اثر وجود تحریم‌ها، روابط سیاسی و اقتصادی میان روسیه و اتحادیۀ اروپا به بدتر شدن ادامه می‌دهد. آیا شما می‌خواهید که در آیندۀ نزدیک روباط میان روسیه و اتحادیۀ اروپا در آیندۀ نزدیک بهبود پیدا کند؟»

تقریباً اکثریت باشندگان در تمام کشورهای که این نظرسنجی در آن انجام شده است، خواستار بهبود روابط اتحادیۀ اروپا با روسیه در آیندۀ نزدیک شده اند.

© Sputnikنظرسنجی اسپوتنیک
نظرسنجی اسپوتنیک - اسپوتنیک افغانستان
نظرسنجی اسپوتنیک

87 درصد آلمانی‌ها، 85 درصد پولندی‌ها، 79 درصد فرانسوی‌ها و 68 درصد بریتانیایی‌ها علاقمند بهبود این روابط بوده اند.

 در کشورهای فرانسه، بریتانیا و پولند شهروندان بالای 35 ساله، بیشتر از جوانان خواستار آن شده اند که روابط میان روسیه و اتحادیۀ اروپا در آیندۀ نزدیک بهتر شود.

افراد مسن بالای 65 ساله، در تمام این چهار کشور بسیار بیشتر از دیگر گروه‌های سنی، علاقمند بهبود روابط میان روسیه و اتحادیۀ اروپا بوده اند. در بریتانیا 78 درصد، در فرانسه 91 درصد، در آلمان 92 درصد و در پولند 96 درصد از افراد این گروه سنی خواهان بهبود این روابط بوده اند.

این نظرسنجی برای خبرگزاری Sputnik News از سوی بزرگترین شرکت راه‌اندازی نظرسنجی در فرانسه  IFop، از 20 تا 27 ماه سپتمبر در فرانسه، آلمان، بریتانیا و پولند اجرا شده است.

در این نظرسنجی 3228 تن که سن شان بالاتر از 18 سال بوده، شرکت کرده اند که شمار شرکت‌کننده‌ها از فرانسه 807 تن، از آلمان 803 تن، از بریتانیا 802 تن و از پولند 816 تن بوده اند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала