یک رهگذر زنی را که از طبقه نهم افتاد، نجات داد

CC0 / Pixabay / یک رهگذر زنی را که از طبقه نهم افتاد، نجات داد
یک رهگذر زنی را که از طبقه نهم افتاد، نجات داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سانتیاگو، پایتخت شیلی یک مهاجر هائیتی یک زن را که از ساختمان چند طبقه سقوط کرد، نجات داد.

دختری که بلندترین ساختمان کوریای جنوبی را بدون تجهیزات فتح کرد (ویدئو) - اسپوتنیک افغانستان
دختری که بلندترین ساختمان کوریای جنوبی را بدون تجهیزات فتح کرد (ویدئو)
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، در سانتیاگو پایتخت شیلی یک زن در دیوار خانه طبقه نهم آویزان شده بود، که پس از افتادن یک مهاجر هائیتی او را نجات داد.

این روزنامه جزئیات درباره اینکه چگونه این زن در آنجا پیدا و آویزان شد، ننوشته است. اما در ویدیو دیده می شود که جمعیتی از تماشاچیان در طبقه پایین جمع شده و از این حادثه با تیلیفون های شان فلم و عکس می گیرند.

ریچارد جوزف از هائیتی، که سه سال پیش به شیلی آمده بود، چنین می گوید:- "من هنگامی که از بس بیرون شدم یک زن را دیدم که در طبقه نهم ساختمان آویزان شده است و من هم مانند دیگران ابتدا گوشی همراه خود را بیرون و آغاز به عکس و فلم گرفتن نمودم، سپس فکر کردم که این زمان خوب برای فلم و تصویر برداری نیست و من باید کاری کنم که او در زمان فرود آمدن زیاد ضربه نبیند".

او می گوید:- "من فکر نمی کردم که او را می توانم نجات بدهم و تنها می خواستم که او با سر به زمین نخورد".

زمانی که زن در حال افتادن بود، جوزف در پایین ایستاد و دستانش را باز کرد تا او را بگیرد و هنگامی که او سقوط کرد به طور مستقیم در بغل جوزف افتاد و هردو صدمه دیدند، اما زنده ماندند. این زن در شرایط بسیار بد به شفاخانه منتقل شد. شهروند هائیتی نیز از ناحیه زانو، پا و بازو صدمه دید.

لئوناردو فارکاس یکتن از نیکوکاران شیلی وعده داد، که به خاطر درمان جوزف دو میلیون پزو شیلی (نزدیک به 187 هزار ربل) به او بدهد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала