اعضای بازداشت شده خاندان سلطنتی کجا نگهداری می‌شوند؟ + عکس

© REUTERS / HANDOUTمحمد بن سلمان
محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلیاردر سعودی شاهزاده ولید بن طلال آل سعود و وزیر موتاین که به اتهام پولشویی و فساد دستگیر شده اند از هتل لوکس 5 ستاره ای که آنها در بازداشت به سر می برند عکس های سلفی خود را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، کمتر از دو هفته پیش هتل لوکس و گرانقیمت "ریتز کارلتون "جایی بود که مدیران و میهمانان مهم خارجی در آن اقامت می‌کردند. اکنون این هتل به بازداشتگاه موقت شاهزادگان سعودی تبدیل شده است.
شاهزاده الولید بن طلال آل سعود مالک ثروت 17 میلیارد دالر است. او یکی از 100 ثروتمندترین مردم جهان است. 

ظاهرا به برخی مهمانان این هتل ابلاغ شده که این هتل را تا پایان هفته تخلیه کنند. وبسایت این هتل هم می‌نویسد که «به‌دلیل برخی شرایط غیرقابل پیش‌بینی، اینترنت و تلفن‌های هتل تا اطلاع ثانوی در دسترس نخواهد بود.»
این هتل که اکنون به بازداشتگاهی لوکس برای نگهداری برخی از ثروتمندان خاورمیانه تبدیل شده است، اتاق‌های آن شامل اتاق خواب در مقیاس سلطنتی، آب گرم برای حمام کردن، رستوران‌های فوق لوکس و 52 هکتار باغ است. این هتل همان جایی است که ترامپ هنگام سفر به عربستان در آنجا اقامت کرد
. خبر بازداشت یازده شاهزاده سعودی، ۴ وزیر کنونی، دهها وزیر سابق و همچنین چند تن از مقامات برجستۀ این کشور به اتهام فساد، از جمله مهمترین اخباری بود که روز یکشنبه در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала