آماده‌شدن «نیژنی نوگورود» برای میزبانی جام‌ جهانی

© Sputnik / Roman Vladimirov /  مراجعه به بانک تصاویر آماده‌شدن «نیژنی نوگورود» برای میزبانی جام‌ جهانی
آماده‌شدن «نیژنی نوگورود» برای میزبانی جام‌ جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهرهای روسیه به سرعت در حال آماده شدن برای میزبانی از مسابقات جام جهانی روسیه استند و ورزشگاه‌های مختلف یکی پی دیگری برای این اتفاق مهم نوسازی یا بازسازی می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دنیس چریشوف بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه و مدافع میانی تیم سویای اسپانیا به همراه پدرش دیمیتری چریشوف که مربی فوتبال است، برای بررسی حرفوی کیفیت چمن ورزشگاه «نیژنی نوگورود» روسیه، از این استدیوم دیدن کردند.

چریشوف که تجربۀ بازی برای تیم رئال مادرید اسپانیا را هم داراست، در دیدارش از این ورزشگاه، کیفیت چمن آن را «عالی» خواند و به توصیف از زیبایی و مساحت استدیوم نیز پرداخت. او می‌گوید: «خوشحالم که اینجا استم و این استدیوم را در حال ساخت می‌بینم. همه چیز عالی است، امیدوارم تیم روسیه در این جا بازی کند و برنده شود.»

پدر این فوتبالیست مشهور روسی، دیمیتری چریشوف که مربی فوتبال است، نیز جام جهانی را فرصت بسیار خوب برای روسیه می‌داند: «جام جهانی فرصت ساخت تسهیلات فراوان ورزشی را به این شهر می‌دهد و همچنان زمینۀ رشد فوتبال در این منطقه را فراهم می‌کند. آن‌چه حالا در این شهر اتفاق می‌افتد یک دست‌آورد فوق‌العاده است.»

روسیه در حال آماده شدن برای مسابقات جام‌جهانی 2018 است. بسیاری از کارشناسان این مسابقات را فرصت خوبی برای رشد فوتبال در این کشور می‌دانند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала