افشای اسناد استخدام های غیر اصولی در وزارت مخابرات

© Fotolia / Numberone9018افشای اسناد استخدام های غیر اصولی در وزارت مخابرات
افشای اسناد استخدام های غیر اصولی در وزارت مخابرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسنادی به دست رسانه ها رسیده است که نشان می‌دهند وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی چهار مشاور و پنج کارمند اداری را با منبع واحد و بدون رقابت و با معاش‌های بلند در این وزارت استخدام کرده است.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا) ، بر بنیاد این سندها، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی چهار تن را به حیث مشاور با به کارگیری از شیوۀ منبع واحد استخدام کرده که معاش آنان از ۱۵۰ هزار تا ۲۳۰ هزار افغانی است.

از سوی دیگر چندین کارمند ارشد دیگر نیز از سوی سرپرست این وزارت با شیوۀ منبع واحد استخدام شده اند که تنخواه آنان از ۳۰ هزار تا ۷۰ هزار افغانی است.

در نامه هایی که به دست طلوع نیوز افتاده است، آمده است که قرار دادهای این مشاوران و کارمندان برای سال آینده نیز تمدید شده است.

نجیب ننگیال، سخنگوی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، در این باره به طلوع‌نیوز گفت: «موافقت وزارت مالیه گرفته شده است، از مراحل قانونی گذشته اند، بنایر این استخدام ها کدام مشکلی ندارند.»

اکرام افضلی، رییس دیده بان شفافیت، در این باره گفت: «گمان می‌رود که افرادی نزدیک به وزارت مخابرات در اینجا استخدام شده باشند. بناء نیاز است که تمامی این پروسه به گونه جدی بررسی شود تا افرادی که استخدام شده اند شناسایی شوند که آیا ظرفیت کاری را که در آن استخدام شده اند دارند؟»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала