پیشرفت فناوری باعث بیکاری چه کسانی خواهد شد؟

© Photo / Pixabayپیشرفت فناوری باعث بیکاری چه کسانی خواهد شد؟
پیشرفت فناوری باعث بیکاری چه کسانی خواهد شد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد زیادی از حرفه‌ها و مهارت‌هایی که امروز خیلی مهم و ضروری اند و مردم برای بدست آوردن آنها سال‌ها زحمت کشیده اند، در آینده غیر ضروری خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل ابیزوف، مسئول امور دولت باز در روسیه در چارچوب همایش "نوآوری‌های باز" گفت که حرفه حسابدار و متخصصین منابع انسانی نخستین "قربانیان" توسعه فناوری در روسیه خواهند بود.

ابیزوف گفت: "خطر مهم توسعه فناوری تامین امنیت جهانی است. در حال حاضر در جهان ذخایر زیاد سلاح از راه دور با استفاده از الکترونیک کنترول می‌شوند. به این دلیل، مسئله امنیت یکی از مسائل اصلی است".

وی گفت: "اگر درمورد روسیه بگوییم، فکر می‌کنم در آینده نزدیک تقاضا برای حرفه‌های حسابداری و متخصصین منابع انسانی بطور گسترده کاهش خواهد یافت."

مسئول امور دولت باز روسیه افزود: "با توسعه فناوری طبابت از راه دور، حتی حرفه‌ی خوب مانند طبابت، بطور جدی تغییر خواهد کرد، این برای بخش بزرگ مردم یک چالش است و باید برای آن آمادگی گرفته شود."

دولت باید راه حلی برای آنعده افرادی که حرفه‌های شان حالا مورد استفاده ندارند، پیدا کند تا این افراد بتوانند جایگاه مناسبی در جامعه پیدا کنند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала