یک مرد امریکایی خودش را در یخچال بیر قفل کرد

© Sputnik / Varvara Gert'eیک مرد امریکایی خودش را در یخچال بیر قفل کرد
یک مرد امریکایی خودش را در یخچال بیر قفل کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک باشندۀ شهر مارشفیلد در ایالت ویسکونسین امریکا، که دادگاه به شرط «آرام بودن» آزادش کرده بود، خودش را در یخچال نگهداری بیر قفل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ABC Wisconsin. این شهروند امریکایی جرمی وان ارت نام دارد و دقایقی پیش از زمان تعیین شده برای توقف فروش بیر در این ایالت وارد فروشگاه شد و وارد یخچال گردید. او دقیقاً در ساعت 12 شب به صورت اتوماتیک در جایی قفل شد که درجۀ هوا حدود صفر درجۀ سانتیگراد بود.

ریک گامزا، رییس پولیس شهر مارشفیلد می‌گوید: فرد یاد شده وارد یخچال بیر شده و پس از آن‌که فهمیده در آن ساعت برایش بیر فروخته نمی‌شود، تصمیم گرفت از یخچال بیرون نشود.

به گفتۀ این مقام پولیس چنین موضوعی بسیار خاص است: «هیچگاه سابقه نداشته که کسی تصادفی در جایی قفل شود و به دلیل مطابقت با شرایط هیچ کوششی برای بیرون آمدن انجام ندهد.»

این شهروند امریکایی را ساعت شش صبح، نخستین مشتری‌ها پیدا کردند در حالی که چهار بوتل مشروب Four Loko و یک بوتل بیر را نوشیده بود و چند شیشۀ دیگر بیر را با افتادن بر سر آن‌ها شکسته بود.

او پولی برای مواد نوشیده‌اش پرداخت نکرد، اما پس از این اتفاق بازداشت شد و به زندان رفت. پیش از این نیز او چندین بار به جرم‌های مختلف بازداشت شده بود که دوبار آتش‌سوزی شامل آن می‌شد. او با این شرط آزاد شده بود که آرام بماند و مست نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала