سیستم راکتی «اسکندر-ام» توانایی نابودی هر هدف را دارد

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر سامانه راکتی «اسکندر-ام» توانایی نابودی هر هدف را دارد
سامانه راکتی «اسکندر-ام» توانایی نابودی هر هدف را دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گوناگونی راکت هایی که در سیستم راکتی عملیاتی-تاکتیکی «اسکندر-ام» به آنها مسلح است، امکان این را می دهد که هر هدفی را نابود کند.

راکت اسکندر - اسپوتنیک افغانستان
راکت اسکندر روسی در مقابله با سیستم راکتی امریکا
به گزارش اسپوتنیک، سیستم راکتی «اسکندر-ام» برای هدف قرار دادن دقیق اهداف که در مسافت 50 تا 500 کیلومتری در صحنه های گوناگون عملیات جنگی در هر شرایطی در نظر گرفته شده و حتی با وسایل دفاع هوایی و جنگ الکترونیکی دشمن توانایی خنثی کردن آن را ندارند.

جنرال اولگ کیسلوف رئیس تیر کاپوستین یار روسیه اعلام کرد، آزمایش های دولتی نوع جدیدی از راکت برای سامانه «اسکندر» به پایان رسیده اما مشخصات این راکت را ذکر نکرد.

اصلاحات جدید در راکت

ایگور گورتوچینکو کارشناسی نظامی دفاع ملی گفت:- "اصلاحات جدیدی نیز در سامانه راکتی «اسکندر» به میان آمده است، که توانایی آن را پیدا کرده است تا اهداف دشمن را با استفاده از گزینه های مختلف به شکل صد در صد تخریب کند".

او گفت:- "مجتمع راکتی «اسکندر» دارای نیروی قابل توجه است و این مجتمع نقش مهمی برای نیروهای زمینی فدراسیون روسیه ایفا می کند. این راکت می تواند تهدید سیستم دفاع راکتی امریکا و نیروهای اضافی ناتو را که در خاک کشورهای حوزه بالتیک و لهستان جا به جا شده است، دفع کند". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала