میلیونرهای بالیوود

© AFP 2023 / STRIndian Bollywood actors Amitabh Bachchan (L) and Aishwarya Rai Bachchan pose with their trophies during the Stardust Awards 2015 ceremony in Mumbai on December 21, 2015.
Indian Bollywood actors Amitabh Bachchan (L) and Aishwarya Rai Bachchan pose with their trophies during the Stardust Awards 2015 ceremony in Mumbai on December 21, 2015. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره های بزرگ و موفق جهان مجبور نیستند بین شهرت و قدرت و ثروت یکی را انتخاب کنند، آنها همه گزینه ها را با هم دارند. ستاره های بالیوود که در میان افغان ها از شهرت زیاد برخوردار هستند چگونه صاحب شهرت و ثروت شدند؟

شمار زیادی از ستاره های مشهور بالیوود که کار خود را با یک هزار روپیه هندی آغاز نموده بودند، امروز میلیونر هستند.

سلمان خان ستاره مشهور بالییود قبل از هنرپیشه شدن در یک صنف رقص آموزش می داد و رقاصه بود. او پس از یک نمایش رقص فقط یک دالر به دست می آورد.

همچنین نصیرالدین شاہ هنرپیشه سابقه کار سینمای بالیوود، پیش از آغاز کار در سینمای هند در یک فروشگاه کار می کرد. معاش اولیه او فقط ۵۰۰ روپیه هندی (۷.۷۲ دالر) بود. اولین نقش که در آن این هنرپیشه بازی کرد نقش یک مرده بود.

همچنین عمران هاشمی در تلویزیون برای یک نوع حشره کش تبلیغات تجارتی می کرد و ۲۵۰۰ روپیه هندی (۳۸ دالر) معاش داشت.

بازیگر هندی شاهرخ خان - اسپوتنیک افغانستان
گران قیمت ترین بازیگران جهان درتصویر

باید گفت که امیر خان یکی دیگر از هنرپیشه های مشهور هند به عنوان معاون کارگردان کارش را شروع کرد و فقط ۱۰۰۰روپیه (۱۵ دالر امریکای)  حقوق گرفت و رتیک روشن اولین نقش خود را در کودکی آغاز کرد و  فقط یک ونیم دالر مزد گرفت.

سونم کپور دختر هنرپیشه هندی انیل کپور کارش را به عنوان معاون کارگردان شروع کرد و فقط ۳۰۰۰  روپیه هندی(۴۶ دالر امریکای) در آن زمان معاش داشت.

شاهرخ خان یکی از پولدارترین ستاره های سینمای هالیوود، پیش از هنرپیشه شدن  در ایستگاه های قطار کار می کرد و برای مسافران تکت و چوکی فراهم می نمود.

دھرمندر یکی از ستاره های مشهور و سابقه کار بالییود است. او در اولین بازی اش در فیلم (دل بهی تیرا هم بهی تیری) فقط ۵۱ روپیه هندی (۰.۷۹دالر) معاش گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала