مسکو در جواب به محدودیت ها بر رسانه های روسی در امریکا جواب مشابه می دهد – زاخاروا

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو در جواب به محدودیت ها بر رسانه های روسی در امریکا جواب مشابه می دهد – زاخاروا
مسکو در جواب به محدودیت ها بر رسانه های روسی در امریکا جواب مشابه می دهد – زاخاروا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که مسکو می تواند در جواب به محدودیت ها بر رسانه های روسی در امریکا، واکنش مشابه نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسی ان تی وی وارد نمودن فشار بر شبکه تلویزیونی آر تی را یک وضعیت خاص خوانده، گفت: "آنها علیه شبکه تلویزیونی ما تمام اقدامات ممکن به شمول منابع اداری و تبلیغات در قلمرو ایالات متحده امریکا، استفاده کرده اند".

به گفته وی، در قانون روسیه در مورد رسانه ها که در سال ۱۹۹۱ به تصویب رسیده است، "یک ماده درمورد وارد حالاتی وجود دارد که هرگاه علیه رسانه های روسی در کشور های محدودیت ها ایجاد شوند، باید در مقابل خبرنگاران این کشور که در قلمرو فدراتیف روسیه فعالیت می کنند، بطور مناسب جواب داده شود".

وی افزود:»مطابق به همه اقداماتی که علیه خبرنگاران روسی در کل و به خصوص خبرنگاران شبکه تلویزیونی آر تی در قلمرو ایالات متحده امریکا، صورت بگیرد، پس از آنکه ما محدودیت های فعالیت شان را بررسی کنیم، می توانیم دست به اقدامات مشابه در رابطه با خبرنگاران امریکایی در قلمرو فدراتیف روسیه، بزنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала