پسکوف: روسیه خواهان مذاکره در مورد مشکلات داغ جهان با امریکا شده بود

© Sputnik / Vladimir Astapkovichپسکوف: روسیه خواهان مذاکره در مورد مشکلات داغ جهان با امریکا شده بود
پسکوف: روسیه خواهان مذاکره در مورد مشکلات داغ جهان با امریکا شده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه گفت، روسیه از امریکا خواسته بود که درباره مشکلات داغ جهان باهم مذاکره کنند، اما امریکا این درخواست روسیه را نادیده گرفت.

پسکوف: تمام کشورها از منافع خود در برابر تحریم های امریکا دفاع می کنند - اسپوتنیک افغانستان
پسکوف: تمام کشورها از منافع خود در برابر تحریم های امریکا دفاع می کنند
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت:- "روسیه به امریکا پیشنهاد نشست درباره مسائل داغ جهان و از سرگیری پیوندها را داده بود، اما امریکا آن را نادیده گرفت".

پیش از این رسانه های ایالات متحده امریکا گزارش داده بودند، که مسکو در بهار امسال به دولت امریکا پیشنهاد بازگرداندن پیوندهای خوب دیپلماتیک و نظامی و سرویس های مخفی را که در دولت باراک اوباما به سردی گرایده بود، شده بود.

پسکوف درباره مقاله که در روزنامه BuzzFeed به نشر رسیده بود، گفت:- "بلی، البته که ما به دولت ایالات متحده پیشنهاد از سرگیری گفت و گو درباره پیدا کردن راه حل های مشترک برای مشکلات جهان و پیوندهای دوجانبه شده بودیم، اما متاسفانه عکس العمل از جانب متقابل ما ندیدیم".

پسکوف گفت:- "از طرف روسیه پیشنهادی به خاطر پیدا کردن راه حل مشترک درباره مشکلات کشورهای جهان از جمله افغانستان، اکراین به جانب امریکایی فرستاده شده بود، اما از جانب مقابل ما پاسخ منفی دریافت کردیم". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала