مسکو امتیازات دیپلمات های آمریکا را لغو خواهد کرد

© Sputnik / Valeriy MelnikovЗаместитель министра иностранных дел России Сергей Рябков
Заместитель министра иностранных дел России Сергей Рябков - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسکو، قصد دارد که شرایط کاری مأموریت دیپلماتیک روسیه را در ایالات متحده و ایالات متحده را - در روسیه، یکسان نماید .

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، گفت ، روسیه فقط در نظر دارد تا وضع را عادی ساخته و دیپلمات های ایالات متحده آمریکا را از برخی امتیازات شان محروم سازد
او به خبرنگاران در هلسنگی گفت، با توجه به شرایط کاری مأمورین خارجی و کارکنان کنسولی دیپلماتیک آمریکا در روسیه و آنچه که برای کارکنان دیپلماتیک ما در آنجا ایجاد شده است ، باید گفت که این یک روش درست برای اصلاح است و به ذات خود هیچگونه اقدامات را نشان نمیدهد که وضیعت را ازین بیشتر پیچیده تر سازد.
دیپلمات افزود ، این به ذات خود یک نوع عادی سازی اوضاع بوده و فقط شماری از دیپلمات های ایالات متحده را از برخی امتیازات و ترجیحات اضافی که در زمان مشخص استفاده میشد ، محروم خواهد نمود. بعد از اقدامات جدی ایالات متحده آمریکا در قبال دیپلمات های روسی حفظ بیشتر این وضیعت اصلا امکان پذیر نبود.
به گفته ریابکوف، در دیدار با معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده توماس شانون در هلسینکی، او جزئیات دقیق دیدگاه روسیه را به او توضیح داد. معاون وزیر تأکید کرد: "ما نمی خواهیم این موضوع را برای افزایش بیشتر احساسات و اختلافات استفاده کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала