بانوي 32 ساله روسی عرض کانال مانش(کانال میان انگلستان وفرانسه)را شنا کرد

© East News / Herv/AKG Imagesبانوي 32 ساله روسی عرض کانال مانش(کانال میان انگلستان وفرانسه)را شنا کرد
بانوي 32 ساله روسی عرض کانال مانش(کانال میان انگلستان وفرانسه)را شنا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشکار تاتیانه کواسووه سه سال پیش تصمیم گرفت تا رویای دوران کودکی اش را پیاده سازد.

به گزارش سپوتنیک،وی پس از آنکه از نوکووزنتسک به مسکو منتقل شد،به طور منظم به حوض آبازی میرفت. با این حال او فقط یک سال قبل آمادگی جدی برای شنا از مانش را آغاز کرد.

 تاتیانا کواسووه به  روزنامه"مترو" گفت هنگامی که ما با پدر و مادر به دریاچه میرفتیم من ساعت ها شنا میکردم  و من دوست داشتم که در اب باشم.من همیشه آرزو داشتم که شنا بیاموزم. اما در نوکووزنتسک حوض  های عالی وجود نداشت.

تاتیانا گفت:کانال مانش مسافه کلاسیک برای شنا ماراتن با شرایط سخت برای شنا است ،درجه حرارت آب 15 تا 18 درجه است و سرعت آب میتواند به 3 کیلومتر درساعت برسد. نسبت به مانش تعداد بیشتر مردم بلند ترین قله کوه در جهان"اورست" را فتح کرده است. تاتبانا افزود:"من در سایبریا بزرگ شده و همیشه سردی را دوشت داشتم،بنا بر این شنا کردن در آب سرد باعث هر گونه ناراحتی برای من نشد."با این حال من خود را برای شنا سخت آماده کردم.من مدت یک سال با آب سرد شاور میگرفتم، درزمستان با پیراهن و صندل میگشتم.همه مردم به من مثل یک دیوانه نگاه میکردند.علاوه بر این لازم بود که وزن خود را افزایش دهم و برای این کار من از طرف شب بسیار چربی،شیرینی،ماکارونی با مسکه میخوردم ،چونکه هنگام شنا در فاصله های طولانی وزن به طور خود کار کاهش می یابد.Татьяна Квасова стала седьмой россиянкой, покорившей Ла-Манш. Спорт. Metro https://t.co/CmBM2aGB5E

تاتیانا کواسووه چهارمین زن روسی بود که کانال انگلیسی را فتح کرد. تاتیانا کواسووه قصد ندارد در این دست آورد خود متوقف شود. پس ازپشت سر گذاشتن مسافت ماراتن،او آرزو دارد یاد بگیرد که بطور حرفه ای شنا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала