وزارت خارجه روسیه: ما نگران پنهان کاری کشتار افراد ملکی افغانستان در بمباران امریکایی ها هستیم

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه: ما نگران پنهان کاری کشتار افراد ملکی افغانستان در بمباران امریکایی ها هستیم
وزارت خارجه روسیه: ما نگران پنهان کاری کشتار افراد ملکی افغانستان در بمباران امریکایی ها هستیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، مسکو نگران پنهان کاری حقایق مرگ غیر نظامیان افغانستان در بمباران امریکایی ها هست.

چرا نشست هواپیماهای ناشناس در افغانستان در هاله ابهام است؟ - اسپوتنیک افغانستان
چرا نشست هواپیماهای ناشناس در افغانستان در هاله ابهام است؟
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری گفت:- "مسکو نگران پنهان کاری حقایق مرگ غیر نظامیان افغانستان در بمباران امریکایی ها هست".

زاخارووا در ادامه گفت:- "مسکو به گزارش های مرگ و میر غیرنظامیان که در نتیجه حملات هوایی نیروهای امریکایی در افغانستان صورت می گیرد، توجه دارد. ما می دانیم که پس از اعلام راهبرد جدید ایالات متحده امریکا، نیروهای هوایی این کشور سه بار حمله هوایی انجام دادند که در نتیجه دهها تن از افراد ملکی کشته شدند".

او تاکید کرد، که نادیده گرفتن حقایق مرگ غیرنظامیان در نتیجه بمباران توسط فرماندهان ایالات متحده امریکا سبب نگرانی های ما شده است.

نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه افزود:- "لازم به ذکر است که بگوییم، پیش از این نیز پنتاگون تحقیقاتی را درباره حوادث مانند: حمله هوایی به شفاخانه داکتران بدون مرز در کندز که به تاریخ 15 اکتوبر 2015 صورت گرفته بود، انجام داد. اما تا اکنون هیچ اقدامی جدی درباره عاملان آن صورت نگرفته است".

یادآوری می کنیم، که پیش از این روسیه نگرانی خود را درباره نشست هواپیماهای ناشناس در مناطق زیر تسلط داعش و طالبان نیز ابراز داشته بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала