شهر عقیربات سوریه آزاد شد

© Photo / SANAشهر عقیربات سوریه آزاد شد
شهر عقیربات سوریه آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع نظامی خبر داد نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای هم پیمان خود شهر عقیربات ، روستای مسعده و مزرعه رسم قنبر و مناطق اطراف آن را در شمال استان حماه به کنترل درآوردند.

اسپوتنیک به نقل از العالم، عصر امروز (یکشنبه) نیروهای اردوی سوریه و متحدانش،چندین ناحیه حومه شرقی حماه را از دست تروریست ها آزاد کردند.

براساس این گزارش نیروهای اردوی سوریه و متحدانش، شهرک عقیربات، روستای مسعده و مناطق دیگری را در حومه شرقی حماه از دست تروریست ها آزاد کردند.

این درحالی است که تروریست های این منطقه گروه — گروه در حال فرار از میدان نبرد هستند و نیروهای سوریائی شماری از ترویست های داعش را به هلاکت رسانده و تروریست های فراری را تحت تعقیب قرار داده اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که اردوی سوریه همچنان به پیشروی در محله جوبر ادامه می دهد و به ورودی تونل حرمله، کانل ارتباطی جوبر و عین ترما رسیده و عملیات نهایی برای سیطره کامل بر آن را آغاز کرده است.

براساس این گزارش نیروهای اردوی سوریه یک تونل چند مسیر را نیز در منطقه عین ترما در غوطه شرقی دمشق منهدم کردند که گفته می شود چند عنصر تروریستی جبهه النصره در آن مستقر بودند    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала