کلوپ ویدیو

اپوزیسیون سوریه:‌ ایالات متحده به داعش سلاح می فروشد+ویدیو

عضو شوید
امریکای ها از مردم سوریه خواسته بودند تا با ارتش سوریه مبارزه کنند

رئیس سابق سرویس امنیتی پایگاه نظامی ات-تانف در سوریه محمد اسالم  گفت که نظامیان امریکای در پایگاه ات-تانف، به گروه تروریستی "حکومت اسلامی" سلاح می فروشند. 

او گفت که این حمایت مخفی از داعش بود. هنگامی که ما در این مورد آگاه شدیم، ما به امریکای ها گفتیم، اما آنها به نوبه خود از فرمانده ای (رهبر گروه مارشیر سعر، موگانیت اتال) حمایت بیشتر کردند. آنها اسلحه های تولید شده امریکایی، موتر، بیش از4.7 هزار تفنگ M-16، را به داعش به فروش رسانیده اند.

به گفته اسالم، در پایگاه ات-تانف سوریای های هستند که با داعش می جنگند، اما بعضی ها آماده هستند تا با ارتش سوریه، مانند گروه موگاناتا اتال مبارزه کنند.

Дым над юго-восточной окраиной Ракки, Сирия - اسپوتنیک افغانستان
ائتلاف به رهبری آمریکا یک پل ارتباطی دیگر سوریه را تخریب کرد

امریکای ها از مردم سوریه خواسته بودند تا با ارتش سوریه مبارزه کنند، اما افراد با ارزش این موضوع را رد کرده و گفتند که گروه ما برای مبارزه با داعش تشکیل شده، نه با ارتش سوریه. بنابراین، بخشی از این گروپ را برای مقابله با داعش از دير الزور به پایگاه الشدادی فرستادند، و سپس احتمالا آن ها را برای عملیات نظامی علیه نیروهای دولتی استفاده می کنند.

محمد اسالم  در مورد حمایت از مردم غیرنظامی گفت: «امریکای ها هیچ توجهی به غیرنظامیان ندارند، با وجود که اردوگاه های پناهندگان در کمتر از 20 کیلومتر از پایگاه ات-تانف واقع شده اند. وی تاکید کرد: «در اردوگا ها  قطعا هیچ کمک بشردوستانه، طبی و حفاظت از مردم وجود ندارد.»

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала