گزارشی عجیب نیویارک تایمز از مراکز داعش / مردم علف می‌خورند و همه جا اجساد مردگان است

© Sputnik / Ilya PitalevВид на разрушенные кварталы Алеппо, несколько лет назад - первый по величине город Сирии. 18.02.2016
Вид на разрушенные кварталы Алеппо, несколько лет назад  - первый по величине город Сирии. 18.02.2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه انگلیسی "تایمز" در مقاله‌ای به قلم ریچارد اسپنسر با عنوان "اهالی رقه علف می‌خورند و هیچ‌کس اجساد پراکنده شده آن‌ها را جمع نمی‌کند نوشت" در رقه اجساد کسانی که سرشان توسط داعش بریده شده و به چشم می‌خورد".

گزارش اسپوتنیک،ریچارد اسپنسر به نقل از تیم رمضان، از فعالانی که از زمان آغاز بحران هنوز در رقه است، خاطرنشان کرد که کسی نیست که اجساد کشته شدگان که در خیابان‌ها به چشم می‌خورد را دفن کند.
وی در ادامه افزود که صحنه اجساد کشته شدگان موضوعی عادی شده و کسی به آن اهمیتی نمی‌دهد.
نویسنده این مقاله همچنین تاکید کرد که تعداد غیرنظامیانی که در رقه کشته شده‌اند بسیار زیاد است و تعداد آن‌ها بیش از 700 است که اواخر هفته گذشته دیده بان حقوق بشر سوریه که مرکز آن در انگلیس است، اعلام کرد.
تیم رمضان همچنین تصریح کرد که دارو در رقه از 34 روز پیش تمام شده و غذا نیز از 10 روز پیش به اتمام رسیده است و اهالی رقه علف یا برگ درختان را می‌خورند و به آن نان خشک اضافه می‌کنند تا شکم خود را سیر کنند.
وی افزود:‌ اگر درختی ببینی که برگ داشته باشد باید تعجب کنی.
این فعال در شهر رقه در ادامه افزود: برخی از افراد در همه جا به دنبال غذا هستند حتی در آشپزخانه‌های داعش که آن‌ها را ترک کرده‌اند، این در حالی است که بسیاری از آن‌ها بازداشت شده و متهم به "سرقت" شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала