بدن یک زن اسپانیایی بعد از ولادت دو نیم شد

© Fotolia / ChihanaНоворожденный ребенок
Новорожденный ребенок - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علیرغم شدت حادثه که منجر به کشته شدن و دو نیم شدن مادر شد، به نوزاد که یک دختر است، هیچ آسیبی نرسیده است.

به گزارش‌ اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، یک زن جوان اسپانیایی به نام روسو کورتیز نونیز پس از به دنیا آوردن سومین کودکش در بیمارستانی در شهر سویا، زمانی که روی "برانکارد" دراز کشیده بود تا به بخش مراقبت‌های مادران منتقل شود، به دلیل خرابی "لیفت" بیمارستان کشته شد. بدن این زن که دختر تازه به دنیا آمده‌اش را در آغوش داشت، لای دروازه "لیفت" بند ماند و دو نیم شد.
گفته می‌شود این حادثه زمانی رخ داد که زن جوان پس از آنکه دختر نوزادش را در یک عمل سزارین به دنیا آورد، در حال انتقال از طبقه دوم به طبقه سوم بیمارستان فالم در شهر سویا بود. یکی از بستگان روسو کورتیز نونیز گفت که به دلایل نامعلومی دروازه لیفت، قبل از حرکت دو بار باز و بسته شد. زمانی که برانکارد حامل این زن، در حال بیرون کشیده شدن بود، ناگهان دروازه مجددا بسته شد و بدن زن را به دو نیم تقسیم کرد.
برادر همسر این زن اسپانیایی نیز گفت: این موضوع باور کردنی نیست، ما هنوز این اتفاق را باور نکرده‌ایم. این موضوع نباید بدون مجازات بماند.
نیروهای امدادی دو ساعت زمان صرف کردند تا جسد این زن و سرش را که میان چرخ‌های لیفت و سقف گیر کرده بود خارج کنند.
مارینا آلوارز، وزیرصحت عامه اسپانیا در این باره گفت که این یک حادثه «سریع، غیرعادی و ناگوار» است. به گفته ماریانا آلوارز، لیفت بیمارستان فالم سویا، روز 12اگست 2017 مورد بازبینی فنی قرار گرفته بود.
علیرغم شدت حادثه که منجر به کشته شدن و دو نیم شدن مادر شد، به نوزاد که یک دختر است، هیچ آسیبی نرسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала