ترامپ اعزام چهار هزار نظامی تازه نفس به افغانستان را اعلام کرد

© AP Photo / Susan Walshترامپ اعزام چهار هزار نظامی تازه نفس به افغانستان را اعلام کرد
ترامپ اعزام چهار هزار نظامی تازه نفس به افغانستان را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز یکشنبه دونالد تراپ رئیس جمهور ایالات متحده از اعزام چهار هزار نظامی تازه نفس اضافی به افغانستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی CBS، روز یکشنبه دونالد تراپ رئیس جمهور ایالات متحده از اعزام چهار هزار نظامی تازه نفس اضافی به افغانستان خبر داد. مقامات انتظار دارند، که رئیس جمهور استراتژی را اعلام کند که نیازهای فرماندهان نظامی برا رطرف کند و به اعزام قوا به تعداد چهار هزار نظامی به افغانستان اجازه دهد. به گفته این منبع، همچنین فشارهایی بر پاکستان به خاطر اعطای پناهندگی به تروریستان جریان دارد. قبلا هم قصر سفید اعلام کرده بود که شام دوشنبه ترامپ خطاب به نظامیان در مورد اوضاع افغانستان و آسیای جنوبی صحبت می کند.

پیش از این قصر سفید اعلام کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا روز دوشنبه ۲۱ اگست استراتژی جدید ایالات متحده در قبال افغانستان را اعلام خواهد کرد.
در اطلاعیه قصر سفید آمده است: «دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا ۲۱ اگست ساعت ۹ پس‌از چاشت در فورت مایر در آرلینگتون، ویرجینیا برای نیروهای مسلح و مردم امریکا صحبت خواهد کرد و درباره راهبرد جدید امریکا در افغانستان و آسیای جنوبی معلومات ارائه خواهد کرد
شایان ذکر است، روز جمعه رئیس جمهور ترامپ در کمپ دیوید با سران امنیتی امریکا دیدار و گفتگو کرد. پس از این دیدار رئیس جمهور ترامپ اعلام کرد که تصامیم جدیدی به شمول افغانستان گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала