بشار اسد: ما برای غلبه بر پروژه غرب و سیاست‌های سلطه طلبانه آن بهای سنگینی را پرداخت کردیم

© Photo / Press Service of the President of Syriaبشار اسد: ما برای غلبه بر پروژه غرب و سیاست‌های سلطه طلبانه آن بهای سنگینی را پرداخت کردیم
بشار اسد: ما برای غلبه بر پروژه غرب و سیاست‌های سلطه طلبانه آن بهای سنگینی را پرداخت کردیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سوریه گفت، که دولت سوریه به نبرد در برابر تروریسم ادامه خواهد داد

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در همایش وزارت امور خارجه این کشور چنین گفت: سوریه همیشه یک هدف بود و هر کسی که بر این هدف دست پیدا کند، می‌تواند در منطقه تصمیم‌گیرنده باشد.

The silhouette of a Syrian man is seen through an election campaign portrait of President Bashar al-Assad he hangs it on a billboard on May 11, 2014 in the capital Damascus. - اسپوتنیک افغانستان
واکنش پسر بشار اسد در اتهامات علیه پدرش

او در ادامه گفت: سوریه نقطه تقابل منافع ابرقدرتهای جهان است و یکی از دلیل های راه اندازی جنگ در سوریه همین است.

بشار اسد افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا تنها اجرا کننده سیاست های برنامه ریزی شده ای امریکا است، زیرا لابی‌های اقتصادی و نظامی و تجاری، در این کشور  تصمیم‌گیرنده هستند.

او در باره جنگ سوریه و سهم غرب در این جنگ چنین گفت: ما برای غلبه بر پروژه غرب و سیاست‌های سلطه طلبانه آن بهای سنگینی را پرداخت کردیم. هر چند امروز غرب شکست خورده است، اما نبرد ادامه دارد.

او همچنان با انتقاد از کشورهای عربی گفت: کشورهای عربی هیچ نقشی در عرصه سیاست های بین المللی ندارند.

اسد تاکید کرد: ما به نبرد علیه تروریسم تا از بین بردن آخرین تروریست ادامه می‌دهیم.

پس از آغاز بهار عربی و سقوط رژیم چند کشور عربی و افریقایی سوریه هم درگیری این کشمکش ها شد که پس از آن جنگ های خونین در این کشور به وقوع پیوست و گروه های تروریستی خطرناکی مانند داعش و جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی آغاز به فعالیت کردند، که بسیاری از تحلیلگران براین باور هستند، که امریکا در ایجاد داعش سهم عمده ای داشته است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала