دیپلمات هندی ایوانکا ترامپ را به یک شاهزاده احمق سعودی مقایسه نمود

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiدیپلمات هندی ایوانکا ترامپ را به یک شاهزاده احمق سعودی مقایسه نمود
دیپلمات هندی ایوانکا ترامپ را به یک شاهزاده احمق سعودی مقایسه نمود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آن که اعلام شد دختر رئیس جمهوری آمریکا ریاست هیئت کشورش در یک نشست سران در جنوب هند را بر عهده دارد، یک دیپلمات این کشور وی را به یک شاهزاده احمق سعودی تشبیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "شفقنا" ، یک دیپلمات هندی در گفت و گو با سردبیر روزنامه «هندوستان تایمز» این کشور ضمن تشبیه «ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس جمهوری آمریکا به یک شاهزاده احمق سعودی، اظهار داشت: ما به ایوانکا ترامپ احترام می گذاریم همان گونه که به شاهزادگان احمق سعودی احترام می گذاریم جایی که منافع ملی ما در تملق آنها است.
بر اساس این گزارش، دیپلمات مذکور که نام وی ذکر نشده، در این باره افزود: بله این شرم آور است که آمریکا را با یک پادشاهی مقایسه کرد با این حال این مسئله برای آمریکا مایه شرم است نه نارندرا مودی (نخست وزیر هند) یا هند.
این در حالی است که پیش از این نیز ایوانکا به دلیل نمایندگی آمریکا در عرصه های بین المللی مورد انتقاد شدید قرار گرفته و نشستن این تاجر و مدل سابق در جایگاه پدرش «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور هنگام برگزاری نشست سران (G20) در شهر هامبورگ آلمان نیز اتهام خویشاوند سالاری را برای وی به دنبال داشت

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала