ناتوانی ترامپ در مقابله با پوتین باردیگر اشکار گردید

© REUTERS / Steffen Kugler/Courtesy of BundesregierungРукопожатие президента США Дональда Трампа и президента РФ Владимира Путина на саммите G20 в Гамбурге
Рукопожатие президента США Дональда Трампа и президента РФ Владимира Путина на саммите G20 в Гамбурге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، یک روزنامه آمریکایی در مطلبی با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از اخراج 755 دیپلمات آمریکایی از مسکو نوشته که ضعف وی بار دیگر در برابر ولادیمیرپوتین رئیس جمهور روسیه علنی شد.

روزنامه آمریکایی نوشته است: کاهش شمار کارکنان دیپلماتیک به معنی کاستن از توانایی آمریکا برای کسب اطلاعات درباره روسیه، کاهش اطلاعات درباره برنامه‌های نظامی روسیه، کم شدن از توان هدایت دیپلماسی و داشتن منابع اندک برای تعامل با جامعه روسیه است.
چطور ممکن است که داشتن توان کمتر برای انجام این فعالیت‌ها در راستای منافع امنیت ملی ما باشد؟ این برای پوتین خوب است، نه برای آمریکا.
این روزنامه همچنین نوشته است: بنابراین وقتی ترامپ از پوتین بابت کاستن از این شمار نفرات تشکر می‌کند او در حال پیشبرد منافع کدام کشور است؟
در ادامه این تحلیل آمده است: ترامپ با بیان این اظهارات آشتی‌جویانه درباره پوتین، خودش را فردی ضعیف در برابر وی جلوه داده است. رئیس‌جمهور روسیه، که ترامپ او را به عنوان 'رهبری قدرتمند' ستایش می‌کند، از باراک اوباما به خاطر اخراج 35 دیپلمات روسیه تشکر نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала