غنی: افغانستان به گورستان هراس افگنان خواهد شد

© AP Photo / Rahmat Gulغنی: افغانستان به گورستان هراس افگنان خواهد شد
غنی: افغانستان به گورستان هراس افگنان خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی در مراسم گشایش مسابقات شکست ناپذیر به مخالفان مسلح حکومت هشدار داده افزود که هراس افگنان هیچ گاهی در افغانستان به پیروزی دست نمی‌یابند و شکست خواهند خورد.

به گزارس اسپوتنیک به نقل از شیکه 1، امروز چهارشنبه مراسم آغاز مسابقات "شکست ناپذیر" با حمل مشعلی در کاخ ریاست جمهوری افغانستان گشایش یافت.
این مسابقات که به میزبانی کانادا و با حضور هفده کشور برگزار خواهد شد، زمینه است برای رقابت برای سربازانی که در راه دفاع از کشور و آزادی، معلول شده اند.
در این مراسم رییس جمهور غنی به هراس افگنان هشدار داد که هرگز به پیروزی دست نخواهند یافت و افغانستان به گورستان هراس‌افگنان بدل خواهد شد.
اشرف غنی طی یک پیامی هشدار داد که، هرگز برما پیروز نخواهید شد وهیچگاهی ما را شکستانده نمی‌توانید، بلکه ما شما را درهم می ‌شکنیم و شما را نابود می ‌کنیم. این کشور به گورستان هراس‌افگنان بدل خواهد شد."
جان نیکولسن، فرمانده کل ماموریت پشتیبانی قاطع گفت: "مبارزه برضد هراس ‌افگنی و وحشت، مهمترین مبارزه در جهان است. هزینه اشتباه در این زمینه، غیرقابل تصور است. ما باید در این نبرد پیروز شویم، نه تنها برای آینده افغانستان، بلکه برای آینده انسانیت."
کنیت نیوفیلد، سفیر کانادا در کابل نیز بر ایستادگی در برابر هراس‌افگنی و پشتیبانی از نیروهای امنیتی تاکید کرده گفت:"رابطه میان افغانستان و کانادا بیسار عمیق است و کانادا در کنار افغانستان و مردم این کشور باقی می ‌ماند."
مسابقات شکست ناپذیر با حضور سربازان معلول هفده کشور دنیا در کانادا برگزار می شود که از افغانستان نیز آن شمار از سربازانی که برای دفاع از کشور، عضوی از بدن شان را از دست داده اند، شرکت کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала