ترامپ: تحریم های جدید خلاف "قانون اساسی" آمریکا است

© AP Photo / Evan Vucciچرا ما دروغ میگوئیم؟
چرا ما دروغ میگوئیم؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده گفت : در قانون تشدید تحریم ها که وی امضا نموده است "اقدامات خلاف قانون اساسی" ایالات متحده آمریکا وجود دارد .

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئيس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت که قانون امضا شده توسط او در مورد تشدید تحریم ها علیه روسیه، ایران و کوریای شمالی ، شامل تعدادی از "اقدامات خلاف قانون اساسی" آمریکا میباشد.
با توجه به عجله کانگرس آمریکا در تصویب این لایحه به وضاحت دیده میشود که در آن تعداد زیادی از بند های " خلاف قانون اساسی آمریکا " گنجانیده شده است.
به گفته وی بطور خاص شماری از مقررات این لایحه نقض قانون اساسی در ارتباط به قدرت منحصر به فرد رئیس جمهور در مورد به رسمیت شناختن دولت های خارجی میباشد.علاوه بر این به عقیده ی وی بعضی بندهای ذکر شده رد آن به کنگره این امکان را می دهد که قانون مربوط به دور زدن روند مورد درخواست قانون اساسی را تغییر دهد.
ترامپ گفت: « دولت انتظار دارد که کنگره از استفاده ی این قانون ناموفق خودداری نماید تا مزاحمتی برای کار مهم ما با همتاهای اروپایی در زمینه حل درگیری دراوکراین به وجود نیاید.» به گفته ای ترامپ، دولت ممکن است اقداماتی اتخاذ نماید در صورتی که قانون عواقب نادرستی برای تجارت آمریکایی، دوستان و شرکای آمریکا داشته باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала