هشداری لوی درستیز قوای مسلح ایران به امریکا

© Fotolia / Borna_Mirپرچم ایران
پرچم ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی ارشد قوای مسلح گفت: دولت ترامپ بیش از گذشته نسبت به استراتیژی های نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پی مصوبه شب گذشته کنگره امریکا در مورد قانون جدید امریکا علیه کشورمان به دولت ترامپ هشدار داد که من بعد، بیش از گذشته نسبت به استراتیژی های نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح ما به‌پشتوانه عظیم مردمی با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر مسیر خود را برای دستیابی به قله‌های پیشرفت خواهند پیمود و با شیطنت‌های امریکا مقابله پشیمان‌کننده خواهند داشت.

سردار جزایری در ادامه با تأکید بر اینکه سپاه و ارتش دو بال قدرتمند نظام هستند و بازی در هر میدان انقلاب اسلامی را برای امریکایی‌ها تغییر خواهند داد، افزود: عواقب هرگونه بداخلاقی جدید در منطقه به‌عهده امریکای شرور و تروریست پرور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل اتکا به خود و خودکفایی بومی در نیروهای مسلح کشورمان عامل مهم خنثی‌سازی تحریم‌های آمریکا در گذشته بوده که این خط‌ مشی با قوت همچنان جاری خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала