اظهار تاسف کرملین برای خریدار ساعت پوتین

© Fotolia / Ub-fotoاظهار تاسف کرملین برای خریدار ساعت پوتین
اظهار تاسف کرملین برای خریدار ساعت پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت، که در روز مناقصه برای فروش ساعت ولادیمیر پوتین به مبلغ یک میلیون یورو خریدار را فریب دادند.

به گزارش اسپوتنیک، وی اظهار کرد که مدل های مشابهی از ساعت های گرانقیمت با مبلغی بسیار پایین تر در اینترنت به فروش می رسد.

در خانه مناقصه «موناکو لیگندز» که ساعت مدل Patek Philippe Triple Complication را به قیمت یک میلیون یورو فروخته اند، ولادیمیر پوتین صاحب ساعت خریدار را فریب داده و قیمت را به بالاترین حد رساند. دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به روزنامه نگاران گفت: «در واقع محل برگزاری مناقصه با بالابردن قیمت، خریدار را فریب دادند و مالک جدید ساعت باید از این محل شکایت کند. صاحب این ساعت شخصی بوده به نام ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین، اما ساعت ها هیچ ارتباطی با پوتین رییس جمهور روسیه ندارد.

کاخ سفید: ترامپ و پوتین دو بار در حاشیه گروه 20 باهم دیدار کرده اند - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید: ترامپ و پوتین دو بار در حاشیه گروه 20 باهم دیدار کرده اند

پسکوف می گوید، که این تله بازاریابی بوده و ضمن اظهار تاسف برای خریدار این ساعت تاکید کرد که کرملین برای رسیدگی به این موضوع زمان صرف نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: «پرونده استاپ بندر هنوز بسته نشده».

منظور پسکوف، مناقصه اشیای عتیقه شرکت موناکو لیگندز است، که خبرگزاری بی بی سی روسیه به نقل از مسئولان آن 7 ماه جون تعریف کردند. در آستانه روز 20 جولای، این شبکه گفت، که چکش مناقصه ساعت های پاتک فیلیپ تریپل به صدا درآمده و ولادیمیر پوتین را صاحب یکی از این ساعت ها معرفی کرده و در نهایت با قیمت یک میلیون یورو آن را به فروش رساند.

به درخواست خریدار نام وی تا هنوز فاش نشده است، با این حال بی بی سی می گوید، که خرید ساعت با بدنه پلاتین و صفحه طلا که پیش از آن به چنین شخصیت نامداری تعلق داشته اهمیت زیادی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала