ترامپ هم وسواس دارد!

© REUTERS / Joshua Robertsترامپ هم وسواس دارد!
ترامپ هم وسواس دارد! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ در قسمت پاکیزگی و کثیفی اشیای اطرافش بسیار احساس است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، در شب اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کریس کریستی، والی نیوجرسی و مدیر تیم انتقال (قدرت) خود را تنها به این خاطر از سمت اش برکنار و اخراج کرد که کریستی تلفونش را برای ترامپ بدهد تا باراک اوباما پیام تبریکی اش را به او بگوید.
به نوشته دیلی‌میل، براساس محتوای درج شده در یک کتابی که به تازگی منتشر شده است، ترامپ به خاطر این ماجرا از دست کریس کریستی عصبانی و ناراحت شد، زیرا ترامپ که نسبت به پاکیزگی و کثیفی اشیای اطرافش وسواس دارد و نمی‌خواست از گوشی والی نیوجرسی استفاده کند. ترامپ در جریان این ماجرا بر سر کریستی فریاد کشید: «تو شماره من را می‌دانی، آن را به رئیس جمهوری بِدِه، من گوشی لعنتی‌ات را نمی‌خواهم».
پس از برکنار کریس کریستی، جارد کوشنر، داماد ترامپ مسئولیت تیم انتقالی ترامپ را به عهده گرفت.
در این کتاب همچنین آمده است که رابطه ترامپ با پل مانافورت نیز رو به وخامت گرایید، تا جایی که ترامپ مانافورت را متهم کرد که با او «مانند یک بچه» رفتار می‌کند؛ در واقع این ماجرا مربوط به دورانی بود که گفته می‌شد در زمان مبارزات انتخاباتی ترامپ برای جلب توجه وی مصاحبه‌های تلویزیونی انجام می‌دادند.
این ماجرا در کتابی به نام «چانه‌زنی شیطان: استیو بنون و دونالد ترامپ» که توسط انتشارات پنگوئن منتشر شده و قرار است فردا رونمایی شود، آمده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала