نخستین ویدیو از زنان داعش + ویدیو

© REUTERS / Muhammad Hamedنخستین ویدیو از همسران داعش + ویدیو
نخستین ویدیو از همسران داعش + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری اسپوتنیک نخستین ویدیوی ثبت شده از زنان داعش را از پولیس فدرال عراق دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس فدرال عراق نخستین ویدیوی ثبت شده از زنان داعش را به خبرگزاری اسپوتنیک داد. در این ویدیو پولیس از سه زن تروریست های داعشی در موصل بازپرسی می کند.

ژاپن مشکلات خودش را در افغانستان حل می کند - اسپوتنیک افغانستان
زنان جنگجو داعشی در ننگرهار

نخستین زن در این ویدیو می گوید، که او را کاکایش مجبور کرد که با یکی از افراد داعشی ازدواج کند. او این کار را به خاطر بدست آوردن رتبه بالاتر انجام داد. کاکایم نزدیک به دو سال می شود کشته شده است و از سر نوشت شوهرم هم خبر ندارم. حاصل این ازدواح یک کودک است که در دستم مانده است. این زن می گوید، او نمی توانست از نزد شوهرش فرار کند، چرا که او نزدیک به یک سال در یک کدام اسیر شوهرش بود. او به خاطر اینکه با مامایش که در ارتش خدمت می کند به مرگ تهدید شده بود.
هنگامب که از زن دوم داعش می پرسد که شوهرت داعشی بود، او تنها با تکان دادن سرش این را تایید می کند و می گوید که شوهرش چند روز پیش کشته شد. پدر این زن هم داعشی بود و به تازگی کشته شده است.

زن سومی در حال که یک کودک خردسال در آغوش است می گوید، شوهرش در حمله هوایی کشته شده است. زمانی که داعش در سال 2014 شهر موصل را تصرف کرد به دست داعش افتاد.

شاکر جودت فرمانده پولیس عراق به اسپوتنیک گفت: زنان که حاضر به مصاحبه در برابر دوربین فلمبرداری شده است و به پرسشها پاسخ داده اند زنان بی گناه می هستند. اگر آنها در جنایات نقش داشتند، آنها نمی خواستند این کار را انجام بدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала