آگاهی رسانه ها از آمادگی امریکا برای پذیرفتن رژیم اسد

© Sputnik / Vladimir Vedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر آگاهی رسانه ها از آمادگی امریکا برای پذیرفتن رژیم اسد
آگاهی رسانه ها از آمادگی امریکا برای پذیرفتن رژیم اسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حکومت دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا قصد تجدید نظر در رویکرد خود در رابطه با موضوع سوریه را آیا با باقی ماندن بشار اسد در ریاست جمهوری موافقت کند، یا خیر، دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال " The Daily Beast " با استناد به منابعی در قصر سفید و کانگرس آمریکا، حکومت دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا قصد تجدید نظر تجدید نظر در رویکرد خود در رابطه با موضوع سوریه را که آیا بشار اسد در ریاست جمهور باقی بماند یا خیر، را دارد.
طبق برنامه ای که توسط قصر سفید طرح گردیده، قصر سفید با ایجاد " مناطق امن" در سوریه و گشت و گذار در قلمرو نظامی روسیه در این کشور، اسد در سمت خود باقی خواهد ماند.
قصر سفید با چنین امتیازی آماده است از بدست گرتفن کنترول قسمت اعظم خاک سوریه توسط تروریست های داعش جلوگیری کند. علاوه براین، امریکا همچنین یک " مکانیزم مشترک" برای همکاری با روسیه در مسئله سوریه ایجاد می کند.
همچنین در این طرح ذکر گردیده است بخشی های از قلمرو این کشور که خارج از کنترول بشار اسد است، توسط نهادهای متحده امریکا مانند نیروهای دموکراتیک سوریه کنترول می گردد.
پیش از این گزارش شد که رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا برنامه را برای ایجاد روابط با سوریه آماده کرده است که یکی از بندهایش، برقراری ارتباط با جانب روسیه در سوریه، کوریای شمالی و امنیت سایبری می باشد.
پس از آن سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: بر روابط مسکو و واشنگتن یک "ابر طوفانی" قرار گرفته که به زودی با سعی و تلاش احزاب از بین خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала