در جستجوی همسر دوم هستم / آیا سایت های همسر یابی برای مسلمانان ضرورت است؟

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Muslim girls
Muslim girls - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تعصب گسترده موجود است که افراد مذهبی به اینترنت به عنوان یک واقعیت متفاوت نگاه میکنند . اما حقیقت طور دیگر است. اینترنت - یک وسیله ارتباطی بوده ، و استفاده از آن برای همه مجاز است.

به گزارش اسپوتنیک ،در انترنیت سایت های همسر یابی مذهبی در بین مسلمانان ، پیروان اورتودوکس و یهودیان محبوبیت زیاد پیدا کرده است. آگاهی توده ای از مومنان معمولا از زندگی به شیوه ای مدرن و به ویژه انترنیت فاصله زیادی قرار دارد.اما تعداد انکیت های تکمیل شده در سایت های دوستیابی مذهبی بیانگر خلاف این واقیعت است.

یک تعصب گسترده موجود است که افراد مذهبی به اینترنت به عنوان یک واقعیت متفاوت نگاه میکنند. اما حقیقت طور دیگر است. اینترنت — یک وسیله ارتباطی بوده ، و استفاده از آن برای همه مجاز است.

راهب ماکاریش مدیر پروژه انترنیتی Elitsa به سپوتنیک گفت ، کلیسا ها از ارتباط افراد با چنین شیوه ای جلوگیری نمیکند.

وی میگوید، مومنان معمولا دارای یک تواضع ذاتی و خویشتن داری میباشند. دور از دین و کلیسا مردم اغلب خود را طور دیگری جلوه میدهند. از همینرو سایت های مذهبی همسر یابی وجود دارد.راهب بر این باور است که در سایتهای مذکور نباید ناشناس بود
به گفته او به عوض معاشرت در وبسایت و استفاده از نام های مستعار و تصاویر بی مفهوم خوبتر است هر چه زودتر به ارتباط واقعی و زنده رو آورده شود.
در چنین سایتها پروفایل های مسلمانان بسیار متنوع است. به گونه مثال سایت همسریابی Nikah.su " وضیعت مدنی" نه تنها انتخاب وضیعت مجرد ، بیوه ویا طلاق شده را ارائه میکند بلکه در آن " در جستجوی همسر دوم هستم "نیز گنجانیده شده.

با توجه به اینکه شهروندان روسیه بطور رسمی میتوانند در عین زمان فقط یکبار ازدواج کنند ، این گزینه ای بسیار جالب است.
همچنین، کاربران سایت باید به این پرسش ها پاسخ دهند_ تا چه حد قوانین دینی را رعایت مینمایند ؟ آیا به زیارت حج رفته اند ؟ چند سوره از قرآن " مجید " را از یاد میدانند؟ و خانم ها حجاب را رعایت میکنند یا خیر؟

برای پیروان ارتودوکس اجازه داده شده تا به سوالات داوطلبانه پاسخ دهند ، اما مسلمانان باید از پاسخ های ارئه شده یکی را انتخاب نمایند.

اولین سایت همسر یابی برای پیروان ارتودوکس را که سیستم جستجو پیشنهاد میکند بنام " الفبای وفاداری " یاد میگردد و در اینجا کاربران را به خواندن کتاب مقدس و دعا تشویق نموده و به مطالعه تقویم کلیسا دعوت مینماید.
درینجا بیش از 15 هزار خانم ها و زیادتر از 19 هزار مردان خود را ثبت نموده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала