آزاد شدن مصرف تفریحی چرس درآمریکا

© AP Photo / David ZalubowskiВыращивание марихуаны
Выращивание марихуаны - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش آسوشیتد پرس، در نوادا آمریکا روز شنبه فروش آزاد ماری جوانا آغاز گردید . این پنجمین ایالت در آمریکا است که در آنها برای مقاصد تفریحی فروش مواد مخدر آزاد گردیده است . تبدیل شد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش ازین ،همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، با رأی‌ شهروندان آمریکایی دست‌کم در 4 ایالت دیگر هم مصرف این مخدر آزاد شد.
برخی از ایالت‌های آمریکا مانند آریزونا، کالیفرنیا، و ماساچوست همزمان با انتخاب رئیس‌جمهور، رأی‌دهندگان آمریکایی روز سه‌شنبه (۸ نوامبر) برای تصمیم‌گیری در مورد تسهیل قوانین مربوط به مصرف تفریحی ماری‌جوآنا به پای صندوق‌های رأی رفتند.
در کالیفرنیا مصرف ماری‌جوآنا از سال 1996 برای مصارف پزشکی آزاد است. اما از این پس استفاده تفریحی از این ماده مخدر برای افراد بالاتر از 21 سال هم آزاد خواهد بود.
در سال‌های گذشته مصرف ماری‌جوآنا در ایالت‌های آلاسکا، کلرادو، ارگن و واشنگتن آزاد شده بود. به این ترتیب در آینده دست‌کم در 8 ایالت از 50 ایالت آمریکا شهروندان دارای شرایط سنی می‌توانند از این ماده‌مخدر استفاده کنند.
قانونی‌شدن استفاده از ماری‌جوانا برای مصارف پزشکی در فلوریدا و داکوتای شمالی هم به رأی گذاشته شد. استفاده از ماری‌جوانا برای مصارف پزشکی هماکنون در 25 ایالت آزاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала