مارگریتا سیمونیان: دیر فهمیدیم که پنتاگون چنین ترسو است

© Sputnikمارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی
مارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سردبیر آژانس اطلاعاتی RT نظرش رادر مورد گزارش اطلاعات دفاعی آمریکا اظهار نمود .

مارگریتا سیمونیان، مدیرعمومی راشاتودی — RT در مصاحبه با اسپوتنیک اظهار نظر نموده گفت ، آیا این امکان دارد که درچند سال اخیر درحدود صد نفر از ژورنالستان به یک تهدید بسیار جدی برای قدرتمند ترین ارتش جهان تبدیل شدند؟ متاسف هستم ، چرا که ما بسیار ناوقت متوجه این شدیم که پنتاگون تا چه حد ترسو است و باید بیشتر استراحت و کمتر کار کنند.
پیش از این راشا تودی و اسپوتنیک در گزارش آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا به عنوان ابزاری برای نفوذ روسیه بر مخاطبان غربی معرفی شدند.
در اوایل ماه نوامبر سال گذشته، کنگره آمریکا قانونی را برای مقابله در مقابل فعالیت راشا تودی و اسپوتنیک پیشنهاد نمود در این بیانیه سناتورها اعلام نمدند که پیش از این شبکه تلویزیونی از دریچه ای استفاده می کرد که در قانون، اجتناب از نیاز به عنوان یک عامل خارجی ثبت نام کنید.
شورای فدراسیون این قانون را "ادامه شکار ساحره" نامید و اشاره کرد که چنین طرحی با دموکراسی که آمریکایی ها از آن نام می برند، مطابقت ندارد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مورد تصویب این قطعنامه اظهار نظر نموده و به روزنامه نگاران RT واسپوتنیک از کار مولد شان ابراز خورسندی نموده و به آنها تبریک گفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала