واکنش آمریکایی ها به فلم مستند ولادیمیر پوتین

© Photo / Showtime Networks (2017)Кадр из фильма Оливера Стоуна "Интервью с Путиным"
Кадр из фильма Оливера Стоуна Интервью с Путиным - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولیوراستون انتقاد رسانه ها از فلم خود را با هفته نفرت " رمان جورج اورال " در آمریکا مقایسه نمود .

به گزارش اسپوتنیک «نيويورك‌تايمز» او را «پليس خوب» خطاب كرده بود؛ پليسي كه گویا در جریان تحقیق بيشتر از آن‌كه بخواهد جواب درست و صادقانه پيدا كند، مصروف خوشامد گویی است و ترديد دارد.
واكنش اكثريت رسانه‌ها به آنچه که در فلم مستند اولیور استون در اين مصاحبه رخ داد، واكنش‌هايي منتقدانه و شدید بود.
پوتين در فلمی كه استون ساخته، رسانه‌هاي امريكا را عصباني كرده و كافي است تا با يك سرچ ساده، گزارش‌ها و يادداشت‌هاي معترضان را پيدا نمود. كاري كه اليور استون هم انجام داده و بالاخره دو روز بعد از هجوم اين اعتراض‌ها تصميم گرفت تا جوابي به آنها بدهد و در جبهه مخالف اهالي رسانه ها ، كوتاهی نکرده و آنها را متهم به حركت مافيايي كند كه به دليل نارضايتي از ترامپ شكل گرفته.
استون كه به ملايمت با پوتين در در فلم مستندش متهم است، دربرابر اهالي رسانه‌ها در امريكا هيچ ملايمتي نشان نداده و اين اعتراضات را «نفرت‌پراكني» خوانده و گفته: «اين واكنش رسانه‌هاي امريكايي يادآور رمان «1984» به نگارش «جورج اورول» نويسنده معروف انگليسي است.
هفته گذشته ، هفته نفرت بود. اين مطلب اشاره‌اي به رمان 1984 است كه در آن نقل شده يك حكومت استبدادي در جنوب اقيانوس آرام يك بار در سال «هفته نفرت» را برپا مي‌كند تا جامعه بتواند يك تصور و ذهنيت اجتماعي از يك دشمن خارجي براي خود مجسم كند.
نظريه دخالت كرملين در انتخابات رياست‌جمهوري امريكا، يك «عقيده منزجركننده » است، در واقع، رسانه‌هاي امريكايي از ترامپ متنفر هستند اما آنها گاها با يكديگر متحد مي‌شوند».
رسانه‌هاي امريكايي هنوز جوابي به اين اتهامات استون نداده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала