درحملات هوایی عربستان سعودی به یمن 5 نفرکشته و 4 نفر زخمی شدند

© REUTERS / Mohamed al-Sayaghiدرحملات هوایی عربستان سعودی به یمن 5 نفرکشته و 4 نفر زخمی شدند
درحملات هوایی عربستان سعودی به یمن 5 نفرکشته و 4 نفر زخمی شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،تسنیم به نقل از المیادین نوشت، یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن شماری ازطرفداران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع آن‌ها در شهر الجوف خبر داد.

از سوی دیگر در پی حملات طیاره های جنگی ائتلاف سعودی به دو منزل مسکونی در منطقه آل مُسعِد در بخش صِراوح واقع در شهر مارب در شمال شرق این کشور، 5 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 4 تن نیز زخمی شدند.

منطقه المخده در غرب شهر مارب صحنه درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و طرفداران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور است.

یک منبع نظامی از کشته شدن 7 تن از طرفداران منصور هادی و زخمی شدن ده‌ها تن از آن‌ها در پی حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌ها در منطقه الکَدَحه واقع بین دو بخش المعافِر و مَقبَنه در تعز خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین دو عملیات منحصر به فرد علیه مواضع طرفداران منصور هادی و گروه تروریستی القاعده در بخش ذی ناعِم در شهر البیضا و بخش مُکیراس در مرزهای جنوبی دو شهر لحج و ابین انجام دادند.

شماری از نظامیان ارتش سعودی در پی حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های الشبکه، العباره، و البیت الابیض در جیزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала