تلاش یک دانش آموز آمریکایی برای برقراری گفتگو میان پوتین و ترامپ + ویدیو

© Photo / PixabayUS flag
US flag - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این پسر که تصمیم دارد سفیر حسن نیت میان دو کشور باشد. میگوید ، پوتین و ترامپ به عوض مخالفت ها ، باید با هم بصورت مشترک کار نمایند .

به گزارش اسپوتنیک ، دانش آموز آمریکایی از فیلادلفیا کوئل مک کفرتی در سال 2016 زمانی توجه همه را بخود جلب کرد که بطور آگاهانه از کمپاین انتخاباتی دونالد ترامپ با وجود مخالفت دیگر شهروندان آن منطقه که طرفدار هیلاری کلینتون بودند ، حمایت نمود.

اکنون این پسرک تصمیم داردتا سفیر صلح میان آمریکا و روسیه باشد. اودر مورد اینکه چرا علاقمند به سیاست شده و در آینده تصمیم دارد کدام مسلک را انتخاب نماید ، صحبت نمود.وی در مورد روابط واشنگتن و مسکو و همچنین در مورد روابط پوتین و ترامپ نظرش را با اسپوتنیک در میان گذاشت.
او گفت ، من پس از خواندن کتاب دونالد ترامپ " توافق هنر " که از جمله کتاب های دوست داشتنی من است علاقمند سیاست شدم.
هنگامی که ترامپ اعلام نمود که خود را برای ریاست جمهوری ایالات متحده نامزد نموده ، من با خود فکر کردم که چرا نه ؟ کشور ما که بیش از 19 تریلیون دالر قرضدار است به یک بزنیسمن خوب که قادر به حل معاملات تجارتی و اصلاحات مالیاتی باشد احتیاج مبرم دارد.
اوباما قادر به حل این مشکل نشد و کلینتون هم معلوم نبود که خواهد توانست یا خیر ؟ از همینرو من ازدونالد ترامپ حمایت نمودم. 

 

او قادر است تا کشور ما را از بحران نجات دهد و بار دیگر به یک ابر قدرت جهانی مبدل نماید. او میتواند که مهاجرین غیر قانونی را که تهدید جدی برای ایالات متحده شمرده میشوند اخراج نماید.ترامپ سیستمی را به میان آورد که میتواند با پرابلم مهاجرین مبارزه نماید.
در مورد روابط ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ او یاد آور شده گفت که آرزو دارد که پوتین و ترامپ با هم ملاقات نمایند.
این پسر که تصمیم دارد سفیر حسن نیت میان دو کشور باشد میگوید ، پوتین و ترامپ به عوض مخالفت ها ، باید با هم بصورت مشترک کار نمایند.این دموکرات ها است که علیه روسیه پروپاگند نموده و ترامپ را تحریک مینمایند. اما این کار به نفع کشور مانیست.
روسیه کشور زیباست و من آرزو دارم زمانیکه بزرگ شدم و به سن قانونی خود رسیدم به آنجا سفر نمایم. من میخواهم در آینده سفیر حسن نیت میان روسیه و آمریکا باشم.
ما با دشمن مشترک روبرو هستیم و باید بطور مشترک با هم علیه آن همکاری نماییم تا صلح در جهان و میان کشور های ما برقرار شود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала