دستگیری 40 داعشی در ولایت آذربایجان ایران

© AFP 2023 / Fars News/Hossein Mersadiدستگیری 40 داعشی در ولایت آذربایجان ایران
دستگیری 40 داعشی در ولایت آذربایجان ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده مردم ولایت آذربایجان غربی در پارلمان ایران، از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره نیروهای امنیتی ولایت آذربایجان غربی در شهرهای پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "پیک ایران"، نادر قاضی پور نماینده مردم ولایت آذربایجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،از دستگیری 40 نفر از عناصر گروه  تروریستی داعش توسط اداره امنیت ولایت آذربایجان غربی در شهرهای پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: "مقدار فراوانی تسلیحات و مهمات از عناصر داعش در چندین عملیات کشف شده است، و سرتیم های این عناصر تروریستی قصد انجام عملیات در شب های قدر را داشتند، که با هوشیاری نیرو های امنیتی ولایت آذربایجان غربی به موقع در نطفه خفه شدند."

آقای قاضی پور در ادامه سخنانش گفت: "ارتباطات این عناصر تروریستی با خارج از ایران پیگیری می شود و وزارت امنیت کشور در ادامه به فعالیت های هوشیارانه خود ادامه می دهد، تا سرشاخه های آنها را در خارج از کشور دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برساند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایرن، در پایان به نمایندگی از مردم ولایت آذربایجان غربی از فعالیت های وزارت امنیت و اداره امنیت ولایت آذربایجان برای دستگیری عناصر داعش و سرکرده های آنها تقدیر و تشکری کرد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала