شش مشاور ترامپ استعفا کردند

© REUTERS / Kevin LamarqueU.S. President Donald Trump addresses the Faith and Freedom Coalition’s "Road to Majority" conference in Washington, U.S., June 8, 2017
U.S. President Donald Trump addresses the Faith and Freedom Coalition’s Road to Majority conference in Washington, U.S., June 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل بی اهمیتی دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا شش عضو شورای مشورتی ایدز در نهاد ریاست جمهوری امریکا با خشم از سمتشان کناره گیری کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، روزنامه هیل نوشت، اسکات شوتلز، لوسی برادلی — اسپیرینگر، جینا براون، اولیسس بورلی سوم، اولگ و گیرسل گرانادوس رسما استعفای خود را در یک نامه مشترک که در نیوزویک منتشر شد، اعلام کردند.

آنها در این نامه نوشتند: چون دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا به مساله ایدز و ویروس اچ.آی.وی اهمیتی نمی دهد، ما از سمت خود کناره‌گیری می‌کنیم.

Здание Капитолия США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
کنگره امریکا برای حفاظت ناتو در برابر روسیه خواستار اصلاح ابر استراتژی ناتو شد

این گروه شش نفره گفتند، دولت هیچ استراتژی درباره مقابله با ویروس ایدز ندارد و زمانیکه اقدامی انجام می‌دهد، با کارشناسان مشورت نمی‌کند و قوانینی را وضع می‌کند که به ضرر بیماران است.

آنها در ادامه نامه نوشتند: ما به عنوان حامیان این بیماران، زندگی خودمان را وقف مبارزه با این بیماری کرده‌ایم اما احساس می‌کنیم که دولت از ما حمایت نمی‌کند.

این گروه به این مساله اشاره کرد که ترامپ از آغاز روی کار آمدنش به عنوان رئیس جمهوری امریکا وبسایت سیاست گذاری دفتر ملی مقابله با ایدز را بسته و هیچ کسی دیگر را برای مدیریت دفتر کاخ سفید در امور سیاست گذاری ایدز منصوب نکرده است. لغو لایحه موسوم به خدمات درمانی «ObamaCare» از سوی ترامپ ضربه شدیدی برای افراد مبتلا به ایدز است. امیدواریم که اعضای کنگره که قدرت تاثیرگذاری بر اصلاحات خدمات درمانی دارند با ما و سایر حامیان همکاری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала