قرضداری شخصی بیش از ده ها میلیون دالری ترامپ

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر قرضداری شخصی بیش از میلیون ها دالر ترامپ
قرضداری شخصی بیش از میلیون ها دالر ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحقیقات اخیر در زمینه شفاف‌سازی مالی فدرال آمریکا، میزان بدهی شخصی رئیس‌جمهور این کشور را مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز؛ دفتر نظارت بر اخلاقیات دولت فدرال آمریکا گزارشی برای شفاف‌سازی مالی فدرال ارائه کرده که در آن به میزان درآمد، دارایی و بدهی‌های «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، نیز پرداخته شده است.

یکی از سندهای ارزیابی مالی فدرال نشان می‌دهد ترامپ دست‌کم 315.6 میلیون دالر تا اواسط سال 2017 به وام‌دهندگانی از آلمان، آمریکا و دیگر کشورها بدهکار است.

درآمد ترامپ از هتل تازه تاسیس واشنگتن نیز 20 میلیون دلار تخمین زده شده است. رئیس جمهور آمریکا این هتل را سپتامبر گذشته —کمی پیش از برگزاری انتخابات- و در محلی نزدیک به ساختمان قصر سفید افتتاح کرده بود. همچنین درآمدهای ترامپ از عمارت مارالاگو در فلوریدا نیز پس از ریاست جمهوری ترامپ، به شکلی چشمگیر افزایش یافت.

درآمدهای ترامپ در سال 2016 و اوایل 2017 دست‌کم 594 میلیون دالر بود و ارزش دارایی‌های وی 1.4 میلیارد دالر اعلام شده است.

دفتر نظارت بر اخلاقیات دولت آمریکا، سند ۹۸ صفحه‌ای را بر روی سایت رسمی خود قرار داده است. طبق این سند، ترامپ فقط 130 میلیون دالر به شعبه دویچه بانک آلمان در آمریکا بدهکار است.

بیشترین درآمد ترامپ به ارزش 115.9 میلیون دالر از زمین گلف وی در میامی کسب شده است؛ البته درآمد این زمین گلف در سال گذشته 132 میلیون دالر بوده است.

درآمدهای ترامپ از شرکت‌هایش که در بازار املاک و مستغلات فعالیت دارند، نیز حدود 3 برابر افزایش یافته و به 18 میلیون دالر رسیده است. میزان درآمد حاصل از املاک مارالاگو نیز با رشد 25 درصدی، به 37.25 میلیون دالر رسید.

ترامپ مه 2016 گزارشی از دارایی‌های خود منتشر و در آن ارزش خالص دارایی‌هایش را 10 میلیارد دالر اعلام کرد. بسیاری این رقم را غیرواقعی و مبالغه‌آمیز دانستند. وی تا قبل از ورود به قصر سفید مدیریت 565 شرکت را بر عهده داشت؛ اما پس از رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا، مدیریت آنها را به فرزندانش واگذار کرد.

ترامپ همواره از ارائه اظهارنامه مالیاتی خود در راستای شفاف‌سازی هرچه بهتر وضعیت مالی رئیس جمهوری آمریکا طفره رفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала