جام بین المللی کرکت به تیم ملی کرکت افغانستان داده شد

© AFP 2023 / Sascha SchürmannAfghan refugees take part in a Cricket training session at the team of the Altendorf 09 Blue Tigers in Essen, western Germany, on April 30, 2016.
Afghan refugees take part in a Cricket training session at the team of the Altendorf 09 Blue Tigers in Essen, western Germany, on April 30, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین دیدار یک روزه میان تیم‎‏های ملی کریکت افغانستان و ویست‎اندیز از بهر ریزش باران انجام نشد و مساوی به پایان رسید و امتیازات این دیدار بین هر دو تیم تقسیم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رشد، رقابت‎های یک روزه بین المللی میان تیم‏‌های ملی کرکت افغانستان و ویست‎اندیز از بهر ریزش باران، مساوی پایان یافت.

تیم کرکت افغانستان: با حامیان تروریزم بازی دوستانه نمی‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
تیم کرکت افغانستان: با حامیان تروریزم بازی دوستانه نمی‌کنیم

آخرین دیدار یک روزه میان تیم‎‏های ملی کریکت افغانستان و ویست‎اندیز از بهر ریزش باران انجام نشد و مساوی به پایان رسید و امتیازات این دیدار بین هر دو تیم تقسیم شد.

پیش از این تیم ملی کرکت کشور در نُخستین دیدار در این رقابت‎ها، ویست اندیز را با تفاوت ۶۳ دوش شکست داد، اما در دیدار دوم با تفاوت ۴ ویکت در برابر این تیم، شکست خورد.

نظر به قوانین کرکت، زمانی که دیدار بین تیم‎ها مساوی شود تیم میزبان جام رقابت‎ها را به تیم مهمان اهدا می‎نماید و به همین خاطر جام رقابت‌‎ها، به افغانستان داده شد.

این درحالی‌ست که تیم ملی کرکت کشور در این سفرش به کشور ویست‎اندیز، در سه دیدار ۲۰ آوره در برابر این تیم، شکست خورده بود.

قرار است تیم ملی کریکت کشور روز یکشنبه هفته آینده به کشور برگردد و پس از استراحت برای رویاروی با تیم ایم‎سی‎سی، رهسپار لندن شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала