پوتین: رهبران سوریه آماده گفتگو با اپوزیسیون هستند

© Photo / ShowtimeПрезидент РФ Владимир Путин и американский кинорежиссер Оливер Стоун во время интервью
Президент РФ Владимир Путин и американский кинорежиссер Оливер Стоун во время интервью - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بشار اسد رئیس جمهور سوریه آماده کار با مخالفان بر روی قانون اساسی جدید این کشور است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه که با الیور استون کارگردان امریکایی به خاطر فلم مستند داشت گفت:- "ما دیدیم که در برخی از کشورهای منطقه (شرق میانه) مانند لیبی و عراق چه اتفاق افتاد، و این یک تراژدی بود، به دلیل اینکه جریان های سیاسی نه تنها رهبران شان را از قدرت برکنار کردند، بلکه آنها را به قتل رساندند. و ما واقعا نمی خواستیم که این اتفاق در سوریه هم بیافتد، در غیر این صورت در کل منطقه هرج و مرج به وجود می آمد".

Кадр из фильма Оливера Стоуна Интервью с Путиным - اسپوتنیک افغانستان
سخنان پوتین در باره یادگیری هاکی و اسب سواری + (ویدیو)

پوتین در ادامه سخنان خود می گوید:- "تمام این اتفاقات ما را وادار به آن کرد که با بشار اسد رهبر کنونی سوریه همکاری کنیم و اگر چه میدانیم که او در بسیار کارها اشتباهاتی را انجام داده است و بنابر این در حال حاضر بشار اسد خواهان مذاکره با مخالفان خود حتی با مخالفان مسلح خود است، او مایل به همکاری و کار روی قانون اساسی جدید با مخالفان خود را پذیرفته است و خواهان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده زیر نظر شدید بین المللی است".

پوتین گفت:- "به منظور حفظ تمامیت ارضی کشورها ما علاقه مند به برگزاری گفتگو هستیم و ما خواهان دامن زدن به درگیری نیستیم و بر عکس ما خواهان صلح و آرامش از طریق برگزاری اجماع عمومی می باشیم. ما واقعا نیازبه پشتیبانی ایالات متحده، عربستان سعودی، اردن و مصر در این زمینه داریم".

پوتین اضافه کرد:- "ما بسیار با دقت و با گام های استوار به نتایج به دست آمده نگاه می کنیم و کوشش می کنیم که زحمات ما به هدر نرود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала