چگونه از پوتین سوال کنیم؟

© Sputnikچگونه از پوتین سوال کنیم؟
چگونه از پوتین سوال کنیم؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آیا خوانندگانSputnik Persian و Sputnik Dari سوالات شان را با ولادیمیر پوتین در جریان خط مستیم سوال مطرح خواهند کرد؟

برنامه خط مستقیم با رییس جمهور روسیه تاریخ 15 جون 2017 ساعت 12:00 به وقت مسکو (13:30 به وقت کابل) آغاز می‌شود. این 15-همین برنامه خط مستقیم با ولادیمیر پوتین خواهد بود.

برنامه خط مستقیم- گفتگوی رییس جمهور روسیه با شهروندان روسی است. در سال 2013 این برنامه 4 ساعت و 47 دقیقه طول کشید. باشندگان روسیه سوالات شان را به رییس جمهور می‌فرستند. یک روز قبل از برنامه خط مستقیم، پوتین 1.6 میلیون سوال از شهروندان روسیه بدست آورده است.

خوانندگانSputnik Persian   و Sputnik Dari نیز سوالات شان را به ما فرستاده اند، آژانس اسپوتنیک این سوالات را به ولادیمیر پوتین فرستاده است. یکی از خوانندگان ما که در حال حاضر در سویدن زندگی می‌کند، در مورد کسب تابعیت روسیه سوال کرده است:

من متولد ایران ولی در سوید زندگی می کنم. 12سال پیش با یک دختر روسی ازدواج کردم و از این ازدواج 2 تا دختر داریم. دخترانمان پاسپورت روسی هم دارند ولی من ندارم. چرا قوانین روسیه مثل ایران ویا اروپا و یا آمریکا نیست که من هم پاسپورت روسی داشته باشم ویا حداقل ویزای طولانی جهت ملاقات بستگان همسرم را داشته باشم? 5زنده باد رهبر عزیز آقای پوتین و پاینده باد کشور قشنگ روسیه و سرافراز باد مردم شجاع روس. با احترام بی پایان به شما

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала