ترامپ مدل مویش را از مادرش تقلید کرده+عکس

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ مدل مویش را از مادرش تقلید کرده+عکس
ترامپ مدل مویش را از مادرش تقلید کرده+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مت نووک خبرنگار وب‌گاه گیزمودو متوجه شده است که سبک لباس پوشیدن پدر ملانیا ترامپ، بانوی نخست امریکا بطور مشکوک شبیه سبک لباس پوشیدن دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا است.

پس از این تویت، کاربران شبکه‌های اجتماعی برای دریافت اینکه کدام یک از اینها تقلید کرده است، دست به کار شدند، در جریان این تحقیقات معلوم شد که رییس جمهور امریکا مدل مویش را نیز از مادرش تقلید کرده است.

ویکتور کناوس، پدر ملانیا ترامپ همراه با همسرش یکجا در پایگاه هوایی دولتی اندریوس در ایالت میریلند در هفته اخیر دیده شده اند.

خبرنگاران از این جفت زمانی که از طیاره پایین می‌آمدند، عکس‌برداری کرده اند.

​توجه وبلاگ‌نویسان را دریشی سیاه و نکتایی سرخ پدر ملانیا به خود جلب کردند. آنها به یاد آوردند که دونالد ترامپ نیز به همین سبک لباس پوشیده بود و خبرنگاران وی را نیز در حال پایین آمدن از طیاره عکس‌برداری کرده بودند. کاربران عکس‌های دیگر تائید کننده این شباهت را نیز پیدا کرده اند.

​وبلاگ‌نویسان در ادامه کار شان تلاش کردند پیدا کنند که ترامپ مدل مو را از کی تقلید کرده. آنها حدس می‌زنند که بر سلیقه رییس جمهور امریکا مدل موی عجیب مادرش تاثیر داشته است.

​در ماه فبروری، کاربران شبکه‌های اجتماعی متوجه شده بودند که رفتار و سبک لباس پوشیدن ملانیا ترامپ به رفتار و سبک کلر اندروود از سریال امریکایی خانه پوشالی (House of cards)- همسر فرانک اندروود، که براساس سناریو، رییس جمهور ایالات متحده امریکا شد، می‌باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала