مای ائتلاف هرج و مرج را ایجاد میکند

© REUTERS / Peter Nicholls مای ائتلاف هرج و مرج را ایجاد میکند
مای ائتلاف هرج و مرج را ایجاد میکند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از انتخابات کانسرواتر ها اکثریت خود را در مجلس عوام از دست دادند، در نتیجه،به اصطلاح"پارلمان آویزان"بوجود می آید،که هیچ حزبی نمیتواند مستقلانه دولت خود را تشکیل دهد.

به گزارش سپوتنیک،برای ترزا مای که محافظه کاران مارگارت تاچر جدید را دیده اند- شکست مفتضحانه خصوصی است.صدر اعظم در حال حاضر اعلام کرده است ،که استعفا میدهد و به مذاکرات در خروج از اتحادیه اروپا را در وقت و زمانش به تاریخ 19 جون آغاز میکند.اما بروکسل شک و تردید دارد.انتخابات نشان داد،که نیمی از انگلیس ها  هوا دار خط سخت مای در بریکزیت نیستند.

این وقایع در تاریخ سیاست کنجکاوانه برتانیا گنجانده میشود. صدر اعظم ترزا  مای با در اختیار داشتن تمام قدرت،تصمیم گرفت موقعیت خود را بیشتر تقویت کند،در نتیجه  با هیچ ماند.

همه حتی خیلی رومانتیک آغاز شد است. در ماه اپریل ترزا مای تعطیل گرفت تا به کوه های ولز برود.و با بازگشت،انتخابات زود هنگام را اعلام کرد. او گفت من حالا جلسه کابینه را برگزار کردم،که در آن فیصله کردیم که انتخابات زود هنگام را در 8 جون برگزار کنیم.

او زمانی که تازه صدر اعظم شده بود وعده داده بود که انتخابات را قبل از مهلت آن برگزار نمیکند. و او این وعده را نقض کرد.اما وسوسه و اغوا خیلی بزرگ بود.نظر سنجی نشان داد که محافظه کاران حاکم جلو تر از مخالفان و جا طلبی های شخصی بود.

ترزا مای پس از دور شدن دیوید کامرون از این مقام صدر اعظم برتانیا شد.او میخواست که انتخاب شود.علاوه بر این،اکثریت مطلق در مجلس امکان هر گونه توافق در بریکزیت را از طریق مجلس دادند.ترزا مای  یک دولت قوی و پایدار را برای رای دهندگان وعده داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала